Carpatina şi-a finalizat caracteristicile de brand şi intră în ultima parte a anului cu cele trei sortimente de apă naturală minerală, semnalizate diferit: Carpatina Forte, Carpatina Light şi Carpatina Plată. Culoarea pet-ului, forma sticlei şi culoarea etichetei sau a dopului sunt caracteristicile de brand ajunse în forma finală.
Carpatina Forte
Sortimentul de apă minerală naturală carbogazoasă poartă numele de Carpatina Forte şi este vândută în ambalaje de 0.5 litri, 1.5 litri şi 2.0 litri. Culoarea pet-ului de apă naturală minerală carbogazoasă Carpatina Forte este albastru închis, iar eticheta rămâne transparentă şi dopul albastru. Apa minerală naturală carbogazoasă Carpatina Forte provine din izvorul de mare adâncime Tosorog, situat într-o zonă izolată din munţii Bicazului, departe de tumultul oraşelor, de civilizaţie şi poluare.
Carpatina Light
Sortimentul de apă minerală naturală lejer carbonatată poartă numele de Carpatina Light şi este vândută în ambalaje de 0.5 litri, 2.0 litri şi 5.0 litri. Culoarea pet-ului şi a dopului de Carpatina Light este turcoaz, iar eticheta transparentă. Izvorul care alimentează pet-urile de apă minerala naturală lejer carbonatată Carpatina Light este Tosorog, iar apa nu suferă nicio intervenţie înainte de îmbuteliere, cu excepţia filtrării.
Carpatina Plată
Sortimentul de apă minerală naturală plată poartă numele de Carpatina Plată şi este comercializat în ambalaje de 0.5 litri, 2.0 litri şi 5.0 litri. Pet-ul în care este ambalată apa minerală plată are o formă diferită de cea a primelor două sortimente. Culoarea pet-ului de Carpatina Plată este albastru deschis, iar eticheta este transparentă în concordanţă cu celelalte două sortimente. Dopul are culoarea roz, nuanţa care a devenit un cod de culoare atribuit apei plate de majoritatea producătorilor la nivel european.
Apa minerală naturală Carpatina Plată este este îmbuteliată din izvorul Domogled situat la Băile Herculane. Izvorul Domogled este o sursă de apă minerală naturală atestată istoric încă de pe vremea Imperiului Roman, acum aproximativ de 2000 de ani.
Lipova Forte
Alături de brandul de apă minerală naturală din portofoliul Carpatina există şi un al patrulea sortiment de apă minerală naturală forte, numit Lipova. Apa minerală naturală carbogazoasă Lipova provine din izvorul cu acelaşi nume situat în Munţii Zarandului, are un gust bogat şi complet şi este recomandată pentru oamenii însetaţi sau după mesele îmbelşugate.
Tendinţe de consum
La nivelul anului 2007, românii au consumat 46 litri de apă minerală pe cap de locuitor, în creştere cu 5-6 procente faţă de anul precedent. Creşterea rămâne constantă de la an la an, ceea ce sugerează că românii realizează treptat că apa minerală este cel mai ieftin mod de a-şi întreţine sănătatea. Apa minerală este un produs eminamente natural, sănătos, care costă doar 1.8 lei pet-ul de 2 litri. "Dacă fiecare român ar consuma cel puţin 2 litri de apă pe zi, cu alte cuvinte cantitatea minimă de apă recomandată de medic pentru consumul zilnic, am ajunge uşor la media de consum întâlnită la nivel european, adică 140 de litri pe an", declară Mihai Bratu, Preşedinte al Consiliului de Administraţie Lipomin şi Carpatina.
Carpatina a intrat în portofoliul Lipomin SA în februarie 2006, prin achiziţionarea pachetului majoritar de acţiuni.
În 2007, Carpatina şi Lipomin au îmbuteliat şi vândut 74 milioane litri de apă, vânzări care s-au ridicat la aproximativ 10 milioane de euro. Carpatina şi Lipomin deţin aproximativ 7% din piaţa românească de apă minerală îmbuteliată la pet.