Catman Catalog şi Webgurus lansează, azi, cea mai nouă aplicaţie românească pe Facebook şi singura dedicată împătimiţilor de modă. Catman Shopping Club este un proiect care îşi propune să ofere un instrument util celor pasionaţi de modă şi shopping, informează un comunicat remis redacţiei.
În prima parte a acestui an, Facebook a anunţat că rata sa de penetrare în ţara noastră era de doar 6,22%. Procentul foarte mic făcut public de către executivii celei mai mari reţele sociale din lume justifică circumspecţia cu care companiile româneşti evaluează oportunităţile de comunicare în interiorul reţelelor sociale. "Cu toate acestea, creşterea numărului de conturi activate lunar de către internauţii din România permite desenarea unor strategii coerente de business în interiorul Facebook. Mai mult decât atât, în condiţiile în care potenţialul de creştere a numărului de utilizatorilor români Facebook este enorm, companiile ar trebui să ia în calcul comunicarea prin intermediul acestei reţele sociale. Firmelor care nu reuşesc să comunice în prezent le va fi mult mai dificil în viitor, în condiţiile în care numărul userilor se va dubla sau tripla în următorii 2 ani", a declarat Cătălin Dumitriu, project manager Catman Catalog.