Lasselsberger Ceramics România, deţinătorul brandului CESAROM, anunţă punerea în funcţiune a noii linii destinate rectificării gresiei şi faianţei, în urma unei investiţii de aproximativ 1 milion de euro.
Astfel, anual, circa 21 de milioane de plăci produse de companie vor putea trece prin procesul de rectificare.
Potrivit Lasselsberger Ceramics România, plăcile rectificate sunt plăci ceramice cu dimensiuni exacte ale căror canturi sunt perfect drepte. Rectificarea se realizează după scoaterea plăcilor de gresie sau faianţă din cuptorul de ardere şi constă în şlefuirea canturilor la unghi de 90 grade.
"Am luat decizia de a realiza această investiţie, deoarece ne dorim să fim în permanenţă în linie cu nevoile pieţei şi dorinţa românilor de a avea acces la produse de design, cu o calitate superioară. De asemenea, odată cu această iniţiativă vom lărgi gama de produse premium. Astfel, până la 40% din totalul producţiei de plăci ceramice din fabrica noastră pot fi rectificate prin noul procedeu", a declarat Petrişor Grindeanu, Director General al Lasselsberger Ceramics România.
Principalele avantaje ale plăcilor ceramice rectificate CESAROM impactează atât pe plan estetic, dar şi de întreţinere. Mai mult decât atât, toate produsele ce vor intra în procesul de rectificare vor beneficia de tehnologia safe+, care înglobează protecţie antibacteriană în suprafaţa plăcii de ceramică. În plus, în noua gamă de gresii CESAROM safe+, suprafeţele modelelor Quartz şi Pietra au integrate şi proprietăţi antiderapante de ultimă generaţie.
"Focusul nostru permanent este pe calitate, tendinţe internaţionale şi tehnologie de top cu care să satisfacem nevoile românilor. Brandul CESAROM înseamnă excelenţă românească neîntreruptă, de 60 de ani, în ciuda tuturor provocărilor de natură socială sau economică întâmpinate de-a lungul timpului. Vom continua să le oferim partenerilor noştri servicii de calitate superioară, din punct de vedere tehnic, estetic şi logistic, iar cea mai recentă dovadă este punerea în funcţiune a acestei noi linii de rectificare, cu o capacitate de 40 de plăci pe minut", a mai afirmat Petrişor Grindeanu.
În ceea ce priveşte impactul la nivel de business, plăcile ceramice rectificate vor avea o contribuţie importantă în creşterea cu aproximativ 15% a vânzărilor companiei în acest an. Acest lucru este determinat de faptul că plăcile rectificate reprezintă noua tendinţă pe piaţa de profil, fiind unul dintre produsele premium la care românii vor putea avea acces la un preţ corect, având în vedere că sunt produse pe plan local.
"Avantajul estetic major al plăcilor rectificate este că pot fi montate cu rost foarte îngust. Mai mult decât atât, plăcile rectificate scutesc clientul final de o grijă, aceea a calibrului. Astfel, când acesta achiziţionează gresie şi faianţă rectificată trebuie să fie atent ca întreaga cantitate să aibă inscripţionat pe ambalaj acelaşi cod de nuanţă şi lot, fără a mai fi nevoie să urmărească şi calibrul", a declarat Andreea Bodola, Director Marketing al Lasselsberger Ceramics România.