Lasselsberger Ceramics Romania, deţinătorul brandului CESAROM şi unicul producător local de plăci ceramice, a lansat, la începutul acestui an, 15 colecţii noi de gresie şi faianţă, urmând ca alte 10 colecţii să fie lansate în piaţă până la finalul primului trimestru, potrivit unui comunicat remis redacţiei.
În 2021, compania îşi propune vânzarea întregului volum de gresie şi faianţă realizate pe liniile de producţie din Cluj-Napoca, precum şi expansiunea pe segmentele de nişă acoperite cu plăcile de gresie şi faianţă din producţia internă, dar şi cu cele importate de la companiile surori din cadrul grupului Lasselsberger. Colecţiile lansate în ultimii 3 ani vor reprezenta peste 50% din volumul total. În prezent, portofoliul CESAROM numără aproximativ 200 de colecţii de gresie şi faianţă, iar împreună cu colecţiile brandurilor din companiile grupului, Lasselsberger Ceramics România pune la dispoziţia consumatorilor români peste 250 colecţii de gresie şi faianţă.
"Ca în fiecare an, şi în 2021, CESAROM anticipează şi creează colecţii deplăci ceramice care răspund tendinţelor globale în decorarea interioară şi exterioară, dar şi dorinţelor clienţilor români, oferindu-le acestora o gamă variată. În 2021 ne-am lăsat inspiraţi de culorile-vedetă ale anului, albastru naval şi griul cald-luminos care conectează tehnologia cu spaţii elegante sau în stil idustrial, de lemnul în tonuri deschise şi de schemele cromatice neutre", a declarat Andreea Bodola, Director Marketing Lasselsberger Ceramics România.