Cheltuielile totale pe cardurile Visa realizate în timpul Cupei Mondiale din Brazilia s-au ridicat la 279 milioane euro (12 iunie - 13 iulie 2014), ceea ce înseamnă o creştere de 143% a cheltuielilor în sectorul turismului internaţional din Brazilia faţă de aceeaşi perioadă din 2013 (aprox. 115 milioane euro în perioada 12 iunie - 13 iulie 2013), informează un comunicat remis astăzi redacţiei.
De asemenea, cheltuielile pe cardurile Visa înregistrate la Campionatul Mondial de Fotbal 2014 din Brazilia le-au depăşit pe cele din timpul Cupei Mondiale din Africa de Sud 2010 cu aproape 50%. Cheltuielile de la Campionatul Mondial de Fotbal Africa de Sud 2010 au fost de 190 milioane euro in perioada 11 iunie - 11 iulie 2010.
Topul cheltuielilor pe categorii: servicii de cazare (40 milioane euro), retail (35 milioane euro) şi restaurante (29 milioane euro).
Top 3 oraşe din Brazilia în funcţie de cheltuielile realizate de turiştii din toată lumea pe cardurile Visa sunt: Sao Paulo (43 milioane euro), Rio de Janeiro (20 milioane euro) şi Brasilia (20 milioane euro).
Dintre cele 12 oraşe gazdă, Brasilia a înregistrat cea mai mare creştere, de 642%, comparativ cu aceeaşi perioadă din 2013.
Top 3 ţări după cheltuielile realizate în timpul Cupei Mondiale 2014 sunt: Statele Unite (69 milioane euro), Marea Britanie (23 milioane euro) şi Franţa (18 milioane euro).
Alte naţiuni europene: Germania 10,5 milioane euro (+131%), Norvegia 6,1 milioane euro (+101%), Spania 5,9 milioane euro (+ 22%)
Cheltuielile totale realizate de naţiunile din Europa participante la CM FIFA 2014 s-au situat la 78 milioane euro (Belgia, Bosnia şi Herţegovina, Croaţia, Anglia, Franţa, Germania, Grecia, Italia, Olanda, Portugalia, Spania, Elveţia)