Chicco România a deschis un nou magazin în Bucureşti, într-un centru comercial, după schimbarea strategiei de business de relocare a magazinelor stradale în mall-uri. Magazinul e deschis de la finalul lunii noiembrie, în Bucureşti Mall, în urma unei investiţii de 120 mii de euro.
Noua strategie de business este pusă în practică în anul în care brandul italian de produse pentru copii împlineşte 60 de ani de la înfiinţare. Reţeaua unicului importator de produse Chicco are opt magazine în prezent, şase stradale în Bucureşti, Braşov, Cluj-Napoca, Iaşi, Galaţi şi Constanţa şi două în mall-uri, în Timişoara (Iulius Mall), deschis în martie, şi Bucureşti, în noiembrie, precum şi unul online.
Pentru 2018, Chicco România estimează o cifră de afaceri de peste şase milioane de euro, în creştere cu 12% faţă de 2017.
"Mutarea magazinelor stradale în mall-uri a fost decisă pentru mai multă vizibilitate şi pentru a veni în întâmpinarea clienţilor care vor să aibă mai multe opţiuni pentru cumpărături în acelaşi loc", declară Ruxandra Burcea, proprietarul business-ului pornit în urmă cu 22 de ani în România, potrivit unui comunicat remis redacţiei noastre.
Magazinul din Bucureşti Mall, cu o suprafaţă de 145 metri pătraţi, găzduieşte colecţia de toamnă-iarnă 2018, jucării, accesorii şi produse pentru îngrijirea copiilor cu vârsta cuprinsă între 0 şi 3 ani.Conceptul este aliniat cu cel al magazinelor Chicco din întreaga lume, în conformitate cu "brand book-ul" italian, se mai arată în comunicat.