Cheltuielile cu publicitatea ale firmelor chineze pe durata Cupei Mondiale de Fotbal 2018 din Rusia se ridică la nivelul record de 835 de milioane de dolari, transmite publicaţia China Daily, care citează site-ul Yicai.com.
Va fi dublul sumei cheltuite de companiile din SUA, evaluate la aproximativ 400 de milioane de dolari, şi mult faţă de ţara gazdă - Rusia - aproximativ 64 de milioane de dolari, arată datele firmei de analiză de piaţă Zenith.
Competiţia se desfăşoară în 11 oraşe ruseşti, în perioada 14 iunie - 15 iulie.
Pe lista sponsorilor ediţiei din acest an a Cupei Mondiale se află şapte companii chineze - Dalian Wanda Group, Hisense Electronics Co, China Mengniu Dairy Co, Yadea Technology Group Co Ltd, Vivo Mobile Communication Technology, Zhidian Yijing Virtual Reality Technology (cu brandul său Immerex) şi DIKING - în timp ce în urmă cu opt ani, la Cupa Mondială din Africa de Sud, o firmă din China şi-a făcut pentru prima dată reclamă.
Industria media se aşteaptă ca agenţiile globale de publicitate să cheltuie 2,4 miliarde de dolari anul acesta, iar audienţa la Cupa Mondială din Rusia să ajungă la 3,5 miliarde de plan global.