Cisco vizează oportunităţi de piaţă de 34 miliarde dolari cu noul portofoliu de soluţii pentru colaborare

C.P.
Ziarul BURSA #Companii #IT / 26 septembrie 2008

Portofoliul deschis de soluţii pentru colaborare integrează Cisco Unified Communications, Cisco TelePresence şi Cisco WebEx

Cisco, liderul mondial în comunicaţiile Internet, a anunţat recent, un portofoliu nou de soluţii pentru colaborare, care va ajuta companiile să accelereze procesele comerciale, să sporească productivitatea şi să accelereze inovaţiile. Portofoliul Cisco de soluţii pentru colaborare este compus din Cisco Unified Communications, Cisco Telepresence şi o nouă platformă de aplicaţii Web 2.0, toate utilizând reţeaua ca platformă pentru facilitarea conectării, comunicării şi colaborării din orice aplicaţie, de pe orice dispozitiv şi din orice spaţiu de lucru. Portofoliul de comunicaţii unificate, comunicaţii video şi o platformă Web 2.0 este destinat integrării cu aplicaţii comerciale, cu infrastructura IT existentă şi cu alte servicii Web, precum şi facilitării creării de aplicaţii şi servicii noi şi particularizate, bazate pe reţea.

Don Proctor, Senior Vice President, Software Group, Cisco declară: "Colaborarea reprezintă faza următoare a Internetului, un analist vede oportunităţi de piaţă de 34 de miliarde de USD şi elementul central al acestei faze este reţeaua. Platforma noastră de reţea utilizează protocoale bazate pe standarde deschise pentru a facilita implementarea serviciilor pentru colaborare esenţiale - prezenţă, mesagerie instantanee, control al apelurilor şi conformare la politici - pe o gamă largă de dispozitive şi aplicaţii. Portofoliul Cisco de soluţii pentru colaborare îmbunătăţeşte capabilităţile arhitecturii de reţea pentru a crea experienţe de colaborare integrate - de la simpla mesagerie de text la sesiuni interactive Cisco TelePresence."

Produsele din noul portofoliu:

Comunicaţii unificate -Cisco Unified Communications System Release 7.0 oferă îmbunătăţiri semnificative privind costurile totale, uşurinţa de utilizare şi interoperabilitatea cu aplicaţii comerciale.

Video - Cisco TelePresence Expert-on-Demand integrează experienţa interactivă intensă a soluţiei Cisco TelePresence în centrele de contact, pentru furnizarea de servicii cu valoare mare şi specializate, şi capacitatea de reunire a informaţiilor dintr-o întrunire Cisco TelePresence.

Platformă de aplicaţii Web 2.0 - Cisco WebEx Connect, o nouă platformă SaaS (software-as-a-service) care integrează soluţiile de prezenţă, mesageria instantanee, întrunirile Web şi spaţiile pentru echipe cu aplicaţiile comerciale tradiţionale şi Web 2.0.

"Având la dispoziţie platforma optimă pentru colaborare, putem accelera procesele decizionale, spori productivitatea şi îmbunătăţi relaţiile la nivelul organizaţiei, cu clienţii şi cu partenerii. Consider că facilităţile colaborative reprezintă un avantaj concurenţial pentru Activision. Abordarea Cisco privind colaborarea utilizează capabilităţile reţelei de companie existente, oferind echipelor experienţe continue de comunicaţii şi ajutându-ne să colaborăm în contextul proceselor comerciale." (Mike DeDecker, Network Engineer, Activision)

Utilizând reţeaua ca platformă, portofoliul Cisco de soluţii pentru colaborare este destinat interoperabilităţii cu aplicaţii comerciale, cu dispozitive de comunicaţii şi cu instrumente bazate pe Web, permiţând departamentelor de IT să asigure securitatea, respectarea politicilor şi conformarea la reglementări. Arhitectura deschisă şi interfeţele de programare a aplicaţiilor (API) sporesc vizibilitatea aplicaţiilor şi a serviciilor de reţea şi oferă suport pentru particularizări la utilizatorii finali, integrare IT şi interoperabilitate a software-urilor şi hardware-urilor de la terţi producători. Clienţii pot crea aplicaţii colaborative hibride cu instrumente Web publice şi aplicaţii de companie - de exemplu pentru managementul relaţiilor cu clienţii (CRM) şi planificarea resurselor companiei (ERP). De asemenea, arhitectura deschisă permite implementarea capabilităţilor Cisco pentru colaborare pe o gamă largă de dispozitive - computere desktop Windows şi Mac OS şi telefoane mobile cu sisteme de operare Symbian, Blackberry şi Windows Mobile.

Cisco furnizează medii deschise pentru dezvoltarea de aplicaţii bazate pe instrumente Web 2.0 şi interfeţe API :

Cisco Unified Applications Environment - pentru aplicaţii Web pe ecranul telefonului Cisco Unified IP Phone

Cisco Applications eXchange Platform - pentru asigurarea vizibilităţii capabilităţilor din router pentru aplicaţiile din birouri de sucursală

Cisco Adaptive Security Appliance 8.0(4) - pentru a asigura un dispozitiv de securizare a reţelelor deschise care permite companiilor să extindă capabilităţile de colaborare în condiţii de securitate sporită prin intermediul unei reţele VPN convergente de comunicaţii de date şi de voce.

Şi acum, Cisco WebEx Connect - pentru reunirea aplicaţiilor comerciale, a instrumentelor Web şi a spaţiilor de lucru pentru echipe

Cisco Unified Communications Release 7.0

Cisco Unified Communications System Release 7.0 permite organizaţiilor să colaboreze în vederea adaptării rapide la schimbările din pieţe şi îmbunătăţirii avantajelor concurenţiale prin viteză şi inovaţii. Accelerarea implementării de comunicaţii unificate necesită utilizarea de către companii a infrastructurilor şi aplicaţiilor existente. Cisco Unified Communications System Release 7.0 oferă îmbunătăţiri ale mediului de dezvoltare de aplicaţii şi asigură o integrare optimizată cu produse desktop de la IBM şi Microsoft. Îmbunătăţirile privind mobilitatea extind productivitatea la nivelul spaţiilor de lucru. Cisco Unified Mobile Communicator acceptă acum dispozitive cu sisteme de operare Windows Mobile, Symbian şi Blackberry. Cisco Unified Communications Release 7.0 continuă să contribuie la reducerea costurilor de sistem şi de administrare, prin sporirea scalabilităţii soluţiei Cisco Unified Presence la 30.000 de utilizatori şi a soluţiei Cisco Unity la 15.000 de utilizatori pe un singur server şi prin facilitarea optimizării administrării reţelei prin intermediul unui mediu de implementare a dispozitivelor uşor de utilizat.

Cisco TelePresence Expert on Demand

Cisco TelePresence Expert on Demand asigură experienţe colaborative la nivelul serviciilor pentru clienţi, permiţându-le acestora să se conecteze, printr-o simplă apăsare pe un buton, la experţi specializaţi pentru servicii particularizate. Cisco TelePresence Expert on Demand combină capabilităţile soluţiilor Cisco Unified Communications şi Cisco Unified Contact Center cu experienţa de interactivitate intensă, de tip "contact personal direct" a soluţiei Cisco TelePresence, în vederea transformării modului în care organizaţiile furnizează clienţilor servicii de tip "high-touch" (contact personal) şi "point-of-sales" (punct de vânzări). Utilizatorii pot obţine asistenţă de la experţi în cadrul unor întruniri de tip Cisco TelePresence sau să utilizeze echipamente terminale TelePresence dedicate pentru întâlniri "faţă în faţă". De exemplu, o bancă comercială poate oferi servicii cu "contact personal direct" clienţilor din orice locaţie, prin intermediul soluţiei Cisco TelePresence, optimizând astfel resursele umane cu nivel sporit de instruire. Astfel, organizaţiile pot scala resursele materiale şi umane deficitare într-o manieră rentabilă şi independentă de locaţie.

Cisco WebEx Connect

Cisco WebEx Connect este o platformă pentru aplicaţii bazată pe conceptul de "nor de reţele (network cloud)", pentru soluţii colaborative comerciale hibride. Cisco WebEx Connect include un set de aplicaţii standard - mesagerie instantanee de companie, spaţii de lucru pentru echipe, gestionare a documentelor, agende calendaristice şi discuţii - care pot fi combinate cu widget-uri construite cu interfeţe API deschise, permiţând companiilor să lucreze dintr-un singur spaţiu de lucru. Controalele administrative extinse oferă suport pentru cerinţele companiilor privind securitatea informaţiilor, respectarea politicilor şi conformarea la reglementări, pentru facilitarea unor colaborări între companii cu nivel sporit de securizare. Cisco WebEx Connect lucrează împreună cu soluţii de mesagerie pentru companii şi cu sisteme Cisco Unified Communications, pentru a asigura capabilităţi de comunicaţii integrate în contextul unor soluţii pentru colaborare hibride.

Disponibilitate

Cisco Unified Communications System Release 7.0 şi Cisco TelePresence Expert-on-Demand sunt cu disponibilitate imediată. WebEx Connect este disponibil în prezent sub formă de client pentru computere desktop şi bazat pe Web; suportul pentru clienţi mobili este programat să fie disponibil la începutul anului 2009.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
danescu.ro
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

16 Aug. 2024
Euro (EUR)Euro4.9754
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.5278
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.2123
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.8414
Gram de aur (XAU)Gram de aur358.6134

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
hipo.ro
hipo.ro
energyexpo.ro
roenergy.eu
rommedica.ro
prow.ro
aiiro.ro
oaer.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb