Cele mai tinere branduri ale Romtelecom, ClickNet şi Dolce, au fost premiate în cadrul celei de a 5-a ediţii a Effie, cel mai important eveniment din industria de advertising&marketing din România, care premiază eficienţa în domeniu. În concurs au fost înscrise 90 de campanii realizate de 29 de agenţii de publicitate din România.
Brandul ClickNet a câştigat premiul cel mare GOLD Effie, la categoria Telecommunications, în strânsă competiţie cu Vodafone, Orange şi Cosmote, pentru campania "The Ride", realizată împreună cu Grey Worldwide România.
Dolce, cel mai tânăr brand lansat de Romtelecom, a fost nominalizat la categoria Promotions Non FMCG Services şi a câştigat Silver Effie pentru campania "Light & Color" realizată împreună cu agenţia Headvertising.
ClickNet şi Dolce sunt cele mai importante două segmente de activitate pe care Romtelecom s-a dezvoltat în ultimii ani, prin evoluţia acestora, compania deschizându-şi drumul către două pieţe în ascensiune: Internetul de bandă largă şi televiziunea digitală.
"Aceste două premii ne onorează şi ne sporesc încrederea că în sfârşit am reuşit să ne dovedim eficienţa pe o piaţă atât de competitivă. Cele două campanii care au fost premiate ne-au ajutat să promovăm la adevărata lor valoare, atât serviciile noastre de Internet de bandă largă, cât şi televiziunea digitală Dolce. Suntem mândri că am primit distincţii atât de importante şi mai hotărâţi ca niciodată să arătăm cine este Romtelecom astăzi", a declarat Alfred Borcan, Director Comunicare şi Cercetare de Marketing Romtelecom.
Primele produse de Internet de bandă largă de la Romtelecom au fost lansate sub brandul ClickNet în 2005 şi au cunoscut un succes de masă peste aşteptările companiei. La sfârşitul anului 2007, ClickNet avea deja o cotă de piaţă de aproximativ 20%, cu 360 000 clienţi, înregistrând cea mai mare rată de creştere pe piaţa de broadband fix, de 300%.
Televiziunea digitală Dolce, lansată la sfârşitul anului 2006, face parte din portofoliul de noi servicii dezvoltate în ultimii ani de Romtelecom, alături de cele de date şi Internet de bandă largă, pentru care, de asemenea, compania înregistrează una dintre cele mai mari rate de creştere din Europa.
Dolce a atins jumătate de milion de clienţi, la numai 16 luni de la lansarea pe piaţă şi a ajuns la o rată de penetrare pe piaţa televiziunii prin satelit de peste 33%, cu 13% mai mult faţă de sfârşitul anului 2007.