Lansată în luna mai, cu o investiţie de 300.000 de euro, Clinica Illuma, axată pe servicii de dermato-estetică minim-invazive, a încheiat anul 2020 cu o cifră de afaceri de 80.000 euro. Jumătate din cifra de afaceri provine din serviciile medicale estetice, iar 5% dintre clienţii clinicii au fost bărbaţi, potrivit unui comunicat al Illuma.
Într-un context marcat de distanţare socială, Alexandra Crâşmaru, cu o experienţă de 10 ani în industria farmaceutică, a lansat la mijlocul lunii mai 2020, imediat după ieşirea din starea de urgenţă, o clinică orientată către servicii dermato-estetice minim invazive. Peste 250 de clienţi au trecut pragul clinicii până la finalul anului, aceştia accesând servicii cu o valoare medie de 350 de euro/client.
Motoarele de creştere pentru Clinica Illuma au fost dotarea cu echipamente performante, echipa de specialişti (medici şi specialişti în beauty), dar şi măsurile de siguranţă suplimentare luate în actualul context.
Astfel, cei mai mulţi clienţi ai clinicii (95%) sunt femei cu vârsta cuprinsă între 30 şi 45 de ani, cu o preocupare pentru sănătatea pielii şi îmbunătăţirea acesteia prin terapii minim-invazive, cu timp de recuperare scurt.
Jumătate din cifra de afaceri provine astfel din servicii medicale estetice, în timp ce 20% dintre clienţi au apelat la Clinica Illuma pentru servicii medicale de patologie. Un procent similar a accesat servicii de înfrumuseţare şi terapie corporală.
Totodată, 10% din cifra de afaceri provine din magazinul online dezvoltat ca side business în contextul pandemic şi care oferă produse de îngrijire pentru acasă.
Pentru 2021, Alexandra Crâşmaru îşi propune creşterea cu 50% a cifrei de afaceri, dar şi extinderea şi diversificarea serviciilor oferite în cadrul clinicii, către tratamente precum cele cu laser pentru leziuni vasculare, testare genetică pentru alopecie sau tratamente faciale.