Coca-Cola HBC a anunţat numirea lui Jaak Mikkel în funcţia de Director General al Coca-Cola HBC România şi Moldova, începând de la 1 iunie 2014, potrivit unui comunicat remis redacţiei.
În prezent, Jaak ocupă poziţia de Director General al companiei Pivara Skopje AD din Macedonia, un joint-venture între Coca-Cola HBC Macedonia şi Heineken.
Jaak Mikkel şi-a început cariera în cadrul Coca-Cola HBC în anul 2008, ca Director de Vânzări pentru Ţările Baltice. În 2012, Jaak a fost promovat în funcţia de Director General al Coca-Cola HBC Macedonia şi, împreună cu echipa sa, a generat cea mai mare creştere înregistrată vreodată din punct de vedere al volumului şi al cotei de piaţă, atât pe segmentul de băuturi carbogazoase, cât şi pe cel de bere. De asemenea, în 2013, Coca-Cola HBC Macedonia a generat cel mai mare profit din istoria sa, fapt ce a dus, de asemenea, la creşterea indicilor de valoare şi a gradului de implicare a angajaţilor.
"Sunt onorat şi încântat să preiau conducerea Coca-Cola HBC România şi Moldova. Aştept cu nerăbdare această nouă provocare profesională, căreia îi voi dedica toată experienţa acumulată de-a lungul anilor. De asemenea, sunt nerăbdător să cunosc noua mea echipă alături de care voi lucra în România", declară Jaak Mikkel.
Înainte de a se alătura echipei Coca-Cola HBC, Jaak Mikkel a lucrat timp de 10 ani în cadrul companiei Shell, unde a deţinut diverse poziţii de conducere, fiind responsabil de activitatea companiei în mai multe ţări europene.
Stephane Batoux, actualul Director General al Coca-Cola HBC România şi Moldova, va rămâne în funcţie până la sfârşitul lunii mai, pentru a asigura o tranziţie uşoară succesorului său.
Batoux este citat în comunicat: "Privesc experienţa ultimilor doi ani petrecuţi în cadrul companiei Coca-Cola HBC România şi Moldova cu deosebită satisfacţie şi cu sentimentul că atât eu, cât şi colegii mei, am avut multe de învăţat unii de la ceilalţi. Doresc să mulţumesc fiecăruia dintre oamenii cu care am avut privilegiul de a lucra. Împreună am reuşit să construim o companie mai puternică. În 2013 Coca-Cola HBC România a atins cea mai mare cotă de piaţă ca volum pe segmentul băuturilor carbogazoase şi a lansat noua linie de producţie Cappy Pulpy, o inovaţie de succes, în condiţii economice dificile pentru întreaga piaţă şi industrie. Sunt sigur că atât echipa, cât şi compania rămân pe mâini bune - Jaak vine cu o experienţă bogată şi cu dorinţa de a dezvolta în continuare compania".
Coca-Cola Hellenic este al doilea îmbuteliator ca mărime al companiei Coca-Cola din punct de vedere al volumului, având vânzări de peste 2 miliarde de unităţi. Compania activează într-o zonă geografică extinsă, având operaţiuni în 28 de ţări, servind o populaţie de peste 560 milioane de oameni. Coca-Cola Hellenic oferă o gamă variată de băuturi răcoritoare din categoria celor carbogazoase, sucuri, apă, sport, energizante, ceaiuri şi cafea.
În România, Coca-Cola deţine şi funcţionează pe baza unui sistem propriu, incluzând toate verigile necesare producerii şi distribuţiei produselor către consumatori. În România, Sistemul este format din Coca-Cola România (filială a The Coca-Cola Company, proprietarul mărcilor înregistrate) şi partenerul său Coca-Cola Hellenic (CCH România, care îmbuteliază şi distribuie produsele Coca-Cola sub licenţa The Coca-Cola Company în România).