Coca-Cola România anunţă o nouă schimbare în echipa de top management, astfel că, Miruna Smeureanu preia coordonarea departamentului de marketing al companiei, din poziţia de Marketing Director Coca-Cola România & Moldova, precizează un comunicat de presă al companiei remis Redacţiei.
Ca specialist, Miruna Smeureanu a mai coordonat atât proiecte naţionale cât şi internaţionale, acoperind toate brandurile din portofoliul companiei: Coca-Cola, Coca-Cola Light, Coca-Cola Zero, Cappy, Fanta, Sprite, Dorna, Nestea sau Schweppes.
Miruna Smeureanu deţine o diplomă de licenţă la Academia de Studii Economice din Bucureşti şi un master în Transport şi Finanţe, la City University, în Londra.
Miruna Smeureanu a afirmat: "Am acceptat cu bucurie să preiau acest nou rol, întorcându-mă după o perioadă destul de lungă, la un domeniu foarte drag mie, marketingul. Provocarea este cu atât mai mare, întrucât ne aflăm într-o nouă eră a comunicării de brand şi ne adresăm unui consumator extrem de conectat care setează noi standarde şi tendinţe ale inovaţiei".