Coca-Cola România, filiala The Coca-Cola Company pe plan local, anunţă schimbări în conducerea operaţiunilor din ţara noastră, desemnând un nou Country Manager, potrivit unui comunicat al Coca-Cola, remis redacţiei. Compania va fi coordonată de Mark Docherty, care preia rolul de la Paris Nikolopoulos odată cu încheierea mandatului său, se mai arată în comunicat.
"Mă alătur cu mult entuziasm echipei din România, o piaţă unde Coca-Cola are o prezenţă puternică, de peste 32 de ani. Obiectivul meu este să susţin echipa locală în consolidarea acestui statut, ducând în acelaşi timp lucrurile la următorul nivel, cu accent pe domeniile principale ale afacerii pentru a susţine o creştere sustenabilă a business-ului în continuare." - Mark Docherty, Franchise Country Manager, Coca-Cola România, potrivit sursei citate.
Cu o carieră dezvoltată în diferite sectoare ale industriei băuturilor, Mark Docherty vine în România cu o vastă experienţă internaţională în domeniile marketing şi comercial. Şi-a început călătoria profesională în Marea Britanie, apoi s-a mutat în Australia şi Singapore, lucrând la acel moment pentru The Heineken Company, conform sursei precizate. În 2013, în Singapore, s-a alăturat Companiei Coca-Cola şi de atunci, a ocupat diverse poziţii locale şi regionale în Asia de Sud-Est şi Europa, informează compania.
În cel mai recent rol al său în companie, de Country Manager Adria (Croaţia, Bosnia-Herţegovina şi Slovenia), Mark a obţinut, alături de o echipă puternică, rezultate record în toate cele 3 ţări, în linie cu angajamentele pe care şi le-a asumat. Din luna februarie a acestui an, Mark Docherty şi-a asumat responsabilităţi extinse şi a ocupat şi poziţia de Country Manager Bulgaria, se mai arată în comunicat.
Mark Docherty îi va succede la coordonarea operaţiunilor locale lui Paris Nikolopoulos, care a deţinut acest rol începând cu toamna lui 2019. Paris a coordonat activitatea Cola-Cola România într-o perioadă marcată de provocări, dar şi de tranziţia Companiei Coca-Cola către o nouă structură organizaţională în Europa. Paris a susţinut echipa locală în traversarea perioadei dificile generate de pandemia Covid-19 şi revenirea business-ului după această perioadă, precum şi implicarea în comunitate şi progresele constante către obiectivele de sustenabilitate ale companiei, se mai arată în comunicat.