Coletaria.ro, expert în expedierea şi livrarea coletelor, parte a grupului Packeta din Cehia, a încheiat anul 2019 cu 60 de clienţi în România, în creştere cu 20% faţă de anul anterior, conform unui comunicat remis Redacţiei noastre.
Totodată, a extins reţeaua la nivel naţional la 150 de puncte pick-up şi estimează pentru anul în curs creşterea numărului de puncte pick-up la peste 400 de unităţi.
Alexandr Jeleascov, CEO Coletaria.ro, a declarat: " În prezent, Coletaria.ro are 60 de clienţi magazine online şi selleri în România, în creştere cu 20% faţă de finalul anului trecut, iar la nivelul grupului Packeta am depăşit 28.000 de clienţi internaţionali. Pentru anul 2020, la nivel local, ne propunem să dublăm numărul clienţilor actuali".
Cei mai mulţi dintre clienţii Coletaria.ro comercializează articole cosmetice, parfumuri, haine, bijuterii, produse IT&C, electrocasnice şi care ţin de industria de health & beauty. Printre clienţii Coletaria.ro se află StarShinerS.ro, Melkior.ro, dEpurtat.ro, JucariaPerfecta.ro, PFarma.ro şi Watchmag.ro.
Andreas Muntean, CEO StarShinerS, a menţionat: " Aveam nevoie de o îmbunătăţire a timpilor de livrare a comenzilor, dar şi să oferim clienţilor noştri o experienţă de shopping mai bună. Am ales serviciile Coletaria.ro pentru că sunt uşor de folosit, atât de noi, cât şi de clienţii finali, care ştiu în orice moment unde se află coletul lor, din momentul în care finalizează comanda şi până când intră în posesia produselor. După începerea parteneriatului, am constat o diminuare a duratei de livrare, argument extrem de importat pentru noi."
Creşterea livrării de produse în afara ţării este o altă direcţie strategică a Coletaria.ro pentru 2020, în măsura în care, anul trecut, din cele aproximativ 800.000 de colete livrate, 30% au fost transportate în afara României.