Coletăria.ro, parte a grupului Packeta, dublează anul acesta investiţiile pe piaţa din România şi alocă 2 milioane de euro pentru dezvoltarea afacerii, potrivit unui comunicat de presă al Cofetăria.ro.
Investiţiile vor fi direcţionate către deschiderea a două noi depozite de câte 4.000 de mp pătraţi fiecare, la Oradea şi la Bucureşti. În prezent, Coletăria.ro operează 2 depozite în România: unul la Bucureşti, hub regional, ce permite livrări directe de colete în România, Bulgaria, Grecia şi Cipru, cu un timp de livrare de doar 24 de ore şi unul la Oradea, de 1.000 de mp, amplasat în apropierea vămii Borş, la graniţa cu Ungaria, pentru a facilita magazinelor online din UE transmiterea rapidă a coletelor în România.
De asemenea, vor fi continuate investiţiile începute anul trecut în dezvoltarea logistică, în echipamentele tehnice şi de manipulare a coletelor, în dezvoltarea platformei, în creşterea efectivului de personal angajat, în crearea de noi linii directe de transport internaţional, în integrări tehnice, în dezvoltarea reţelei de puncte pick-up şi în creşterea flotei interne de transport.
Un alt obiectiv al Coletăria.ro pentru 2021 este creşterea numărului de magazine online partenere. Anul trecut, compania a înregistrat o creştere de 200% a numărului de clienţi magazine online. Cei mai mulţi dintre clienţii Coletaria.ro comercializează articole cosmetice, parfumuri, haine, bijuterii, produse IT&C, electrocasnice, produse care ţin de industria de health & beauty şi, mai nou, produse de protecţie sanitară, unde se înregistrează o creştere semnificativă în contextul COVID 19.
Planul pentru acest an vizează creşterea numărului de parteneri atât clienţi magazine online, cât şi selleri (persoane juridice), care nu deţin magazine online proprii, ci îşi desfăşoară activitatea comercială prin intermediul marketplace-urilor.