GECAD ePayment şi ANAT (Asociaţia Naţională a Agenţiilor de Turism) au încheiat, joi, un parteneriat în vederea impulsionării dezvoltării comerţului electronic în domeniul turismului, prin facilitarea achiziţiei de bilete de avion şi pachete de vacanţă prin plata online cu card bancar, direct de pe site-urile agenţiilor, a anunţat Corina Martin, preşedinte ANAT, în cadrul unei conferinţe de presă.
Ca parte a acestui parteneriat, GECAD ePayment oferă un pachet special de servicii de comerţ electronic, cu toate instrumentele şi facilităţile de care are nevoie o agenţie de turism pentru a accepta plăţi online şi pentru a gestiona comenzile web. Oferta este valabilă pentru toţi membrii ANAT.
"Asociaţia agenţiilor de turism are peste 800 de membri, iar majoritatea nu oferă clienţilor în momentul de faţă posibilitatea de a plăti online cu cardul pentru pachetele de vacanţă pe care le achiziţionează sau pentru biletele de transport. Prin acest parteneriat, ne dorim să îi încurajăm pe cât mai mulţi dintre ei, inclusiv pe cei aflaţi la început de drum sau pe cei care nu au încă o prezenţă online, să îşi diversifice modalităţile de plată pe care le oferă clienţilor - în special acele agenţii care se adresează atât pieţei interne, cât şi celei internaţionale", a declarat Carmen Sebe, CEO al GECAD ePayment.
"Suntem multumiţi de faptul că, prin parteneriatul cu GECAD ePayment, membrii ANAT vin în întâmpinarea nevoilor clienţilor cu modalităţi de plată diversificate, accesibile şi sigure în acelaşi timp. Astfel, agenţiile de turism facilitează unui număr cât mai mare de călători accesul la serviciile lor. Campania
Conform preşedintelui ANAT, în prezent, turismul este unul dintre domeniile care au o pondere semnificativă în comerţul electronic românesc cu plata online prin card bancar. Potrivit ultimelor rapoarte, turismul şi serviciile de transport reprezintă nu mai puţin de 38 la sută din numărul tranzacţiilor înregistrate prin platforma ePayment în primele 9 luni ale acestui an.
"Urmare a parteneriatului încheiat cu ANAT, ne aşteptăm ca numărul agenţiilor de turism care folosesc platforma ePayment să ajungă la finalul anului 2010 la 200" , a adăugat Carmen Sebe.