Compania Iulius, singurul dezvoltator de proiecte mixed-use de regenerare urbană din România, lansează programul Go Local, prin care pune la dispoziţia antreprenorilor locali infrastructura sa de retail din marile oraşe în care este prezent, cu scopul de a stimula afacerile locale într-un moment în care rezilienţa acestora este pusă la încercare, conform unui comunicat remis redacţiei.
Potrivit sursei citate, înscrierile se fac pe www.iuliuscompany.ro/golocal, iar antreprenorii interesaţi vor trece printr-un proces de selecţie. Business-urile locale din programul Go Local vor beneficia de scutiri temporare de la plata chiriei pentru prezenţa în cadrul ansamblurilor mixed-use de regenerare urbană Palas Iaşi şi Iulius Town Timişoara sau reţelei Iulius Mall din Iaşi, Cluj-Napoca şi Suceava, dar şi de pachete personalizate de promovare gratuite.
"Cafeneaua din drumul spre birou, magazinul cu preparate tradiţionale, florăria cu aranjamente deosebite sau o locaţie cu haine create local - şi multe alte exemple - sunt business-uri care ne aduc un plus în viaţa de zi cu zi şi care salvează locuri de muncă, iar programul Go Local reprezintă o platformă de susţinere şi promovare a lor. Iniţiativa se înscrie în strategia de sustenabilitate a companiei - IULIUS în comunitate - care are în centru aspectele de mediu, investiţiile în oameni şi comunitate, cu accent pe cele mai bune practici în guvernanţa corporativă şi de etică în afaceri", au transmis reprezentanţii companiei.
Programul se adresează micilor antreprenori din regiunile în care grupul IULIUS este prezent prin proiectele sale, care nu au mai fost prezenţi în centre comerciale sau mall-uri, înscrierile fiind deschise pe www.iuliuscompany.ro/golocal. Business-urile care vor finaliza procesul de selecţie vor beneficia de măsuri de susţinere personalizate, cum ar fi scutirea temporară de la plata chiriei şi reduceri între 25 - 50%, flexibilitate la durata contractului, precum şi campanii de promovare şi consultanţă integrate, pachete de beneficii care pot ajunge până la o valoare totală de maximum 10.000 de euro. În cadrul programul Go Local sunt implicate toate proiectele IULIUS: ansamblurile mixed-use Palas Iaşi şi Iulius Town Timişoara, reţeaua Iulius Mall din Iaşi, Cluj-Napoca şi Suceava.
"Chiar dacă am reuşit să navigăm cu bine perioada cea mai critică a pandemiei, reuşind să păstrăm continuitatea chiriaşilor noştri, ultima perioadă ne-a făcut să ne îndreptăm atenţia şi mai mult asupra business-urilor locale, care nu beneficiază de o expunere semnificativă. Ne-am dat seama că trebuie să acţionăm proactiv şi să punem umărul la crearea următoarelor reţele locale, naţionale sau, de ce nu, internaţionale, facilitând micilor antreprenori accesul în proiectele noastre. Pentru aceştia, accesul în proiecte comerciale consacrate este o barieră şi, din acest motiv, vrem să-i ajutăm să-şi valideze business-ul, susţinându-i măcar pentru început. Obiectivul nostru este să creştem numărul de retaileri activi şi, din acest program, în 5 ani să vedem măcar un jucător care să ajungă o reţea la nivel de România", a spus Sebastian Mahu, Head of Asset Management Iulius.
Antreprenorii vor fi selectaţi în funcţie de coerenţa proiectului, conceptul inovator, capacitatea de dezvoltare a business-ului şi de adaptare la aşteptările consumatorilor şi, nu în ultimul rând, viabilitatea economică şi încrederea candidatului în propriul business.
IULIUS sprijină antreprenoriatul local inclusiv prin dezvoltarea celor 300.000 mp de retail din cinci proiecte, ponderea chiriaşilor locali fiind de peste 16%, iar a celor naţionali, de aproximativ 20%.