"Gerocossen" şi-a propus creşterea cifrei de afaceri cu 15%
Anul 2007 constituie o mare provocare prin intrarea într-o piaţă unică, mult mai competitivă în toate domeniile.
Stanca Cismaru, director general al "Gerocossen", ne-a declarat: "Suntem optimişti în privinţa stabilităţii produselor noastre pe piaţa cosmeticelor, fiind vorba de sortimente din ingrediente naturale şi de calitate. Ne bazăm în această competiţie pe ce am realizat deja şi pe dezvoltarea şi diversificarea viitoare". Anul 2006 a însemnat o cifră de afaceri de 9,3 milioane lei, cu investiţii de +40% şi export +9% faţă de 2005.
Compania "Gerocossen" s-a pregătit intens pentru aderarea la UE prin alinierea la cerinţele legislative ale acesteia şi prin impunerea respectării condiţiilor de calitate privind produsele cosmetice.
Doamna Cismaru ne-a mai spus: "Certificării
"Radox" - cifră
de afaceri de
15 milioane de euro pentru anul 2006
Compania cu capital integral românesc "Radox" s-a impus pe piaţa echipamentelor de încălzire şi climatizare din ţara noastră, atât prin intermediul gamei de radiatoare produse, cât şi prin diversitatea echipamentelor comercializate. Compania oferă o soluţie completă în domeniul echipamentelor şi sistemelor pentru încălzire şi climatizare cu aplicaţii în domeniul industrial şi domestic.
Cornel Roşu, administrator al "Radox", ne-a declarat: "Avem, în prezent, peste 545 de angajaţi, care îşi desfăşoară activitatea în fabrica din Bucureşti, pe o suprafaţă de peste 27.000 mp, unde sunt amenajate 6 secţii de producţie şi clădirea administrativă. În fabrica din Câmpulung Muscel, care se întinde pe 725 mp, cu o capacitate de producţie lunară de 6500 de radiatoare, lucrează alţi 130 de angajaţi".
Evoluţia cifrei de afaceri a păstrat un ritm ascendent: în 2004 - 11 milioane de euro, în 2005 - 12,3 milioane de euro, în 2006 fiind estimată la 15 milioane de euro. Creşterea se datorează diversităţii de produse şi servicii oferite, respectiv sisteme integrate de încălzire şi climatizare, consultanţă, montaj şi service în perioada de garanţie şi post garanţie.
Cifra de afaceri este împărţită în proporţii egale (de 50%) între vânzările de radiatoare şi de sisteme pentru încălzire şi climatizare, 90% din vânzări fiind obţinute din proiecte rezidenţiale şi hale industriale.
În ceea ce priveşte radiatoarele, o proporţie de 80% din vânzări este obţinută din export în ţări precum Anglia, Franţa, Spania, Irlanda, Islanda, Grecia etc.
Aderarea la Uniunea Europeană va duce la intensificarea concurenţei din domeniul instalaţiilor şi "Radox" este pregătită să facă faţă acestei concurenţe, consideră domnul Roşu. Începând cu data de 1 ianuarie 2007, radiatoarele produse în cele două fabrici, din Bucureşti şi de la Câmpulung Muscel, poartă marcajul "CE", ceea ce dovedeşte că produsele sunt similare celor din Comunitatea Europeană.
Pentru anul 2007 sunt prevăzute fonduri de investiţii pentru mărirea capacităţii de producţie prin achiziţionarea de roboţi industriali, se vor investi circa 1,5 milioane de euro pentru construcţia unei noi hale de producţie de circa 2000 de mp, care va fi utilată pentru producţia de radiatoare, cât şi pentru realizarea unui nou produs pentru sistemele de încălzire. Pe partea comercială se vor aloca fonduri pentru lărgirea lanţului de distribuţie.
"Synevo" estimează pentru noul an o creştere a cifrei de afaceri cu15%
Pentru "Synevo" - divizia de laborator a grupului internaţional "Medicover" - anul 2006 a însemnat o cifră de afaceri de 8,6 milioane euro, deschiderea unui nou laborator în Iaşi şi consolidarea poziţiei de lider pe piaţa serviciilor medicale de laborator.
Virgil Ivan, director general "Synevo" România, ne-a declarat: "Eu pun reuşitele pe seama oamenilor diviziei noastre, care s-au pregătit la înalt nivel, pentru a răspunde cerinţelor celor care ni se adresează, ştiut fiind că analizele indubitabile adaugă valoare diagnosticului. Trebuie să adaug lărgirea şi îmbunătăţirea gamei de investigaţii de laborator şi extinderea reţelei de laboratoare". Reţeaua "Synevo" numără în prezent 9 laboratoare deschise în Bucureşti şi judeţele Cluj, Constanţa, Iaşi, Satu Mare şi Suceava.
Domnul Ivan a adăugat: "2007 se anunţă un an plin pentru noi. Ne vom extinde reţeaua în Timişoara şi, de ce nu, şi în alte zone, şi vom adăuga, în sprijinul medicilor şi al populaţiei, noi investigaţii de laborator. Estimăm pentru noul an o creştere a cifrei de afaceri cu 15%. Sperăm ca noul sistem legislativ să fie îmbunătăţit şi, în paralel, şi sistemul medical românesc".
"Can Pack" România are în vedere noi investiţii de circa 20 de milioane de euro
"Can-Pack" România, cea mai mare investiţie poloneză pe teritoriul ţării noastre - peste 42 milioane de euro - termină cu succes anul 2006, în care a realizat o cifră de afaceri de peste 120.000.000 RON.
Gabriela Cruceanu, preşedinte şi director general al "Can-Pack" România, ne-a declarat: "Vânzările au crescut semnificativ şi ca urmare a campaniei de promovare derulate de
Preconizându-se o creştere a pieţei româneşti pentru utilizarea cutiei de aluminiu şi la îmbutelierea de băuturi răcoritoare, compania are în vedere noi investiţii de circa 20 de milioane de euro destinate unei noi linii de fabricaţie, pentru creşterea capacităţii de producţie a fabricii "Can-Pack" din Bucureşti. Acest lucru va implica şi o creştere a numărului de angajaţi.
O importanţă deosebită pentru
"Coryllus" îşi majorează vânzările
În 2006, "Coryllus" a atins o cifră de afaceri de un milion de euro.
Momentul este încurajator pentru o fabrică de încălţăminte, bazată numai pe capital românesc, care trebuie să se confrunte cu mii de produse contrafăcute, de provenienţă cunoscută sau necunoscută.
"Coryllus" fabrică încălţăminte numai din piele naturală.
Constantin Mureşan, director al "Coryllus" Bucureşti, ne-a spus: "Consumatorii pretenţioşi, care preferă purtarea sănătoasă şi confortabilă a încălţămintei, ni se adresează pentru întreaga noastră gamă: pantofi, ghete, sandale, cizme.
Producţia am adaptat-o tuturor cerinţelor, pentru că şi moda din anul 2006 şi din 2007 se pretează la cele mai diverse gusturi".
Se poartă încălţăminte cu toc, fără toc, cu platou, cu vârf ascuţit, rotund etc. De asemenea, gama coloristică a pielii variază, în funcţie de vârste şi sex: de la culorile clasice - maron, negru, alb, la cele mai curajoase - verde, bordo, bej etc.
Domnul Mureşan este de părere că "2007, primul an al aderării la UE, nu va marca, pentru
Sperăm să ne menţinem consumatorii fideli încălţămintei din piele naturală şi de aceea vom extinde spaţiul nostru de producţie, utilizând toate resursele pe care le avem. În acelaşi timp, vom declanşa auditarea pentru certificarea conform ISO 9001 privind managementul calităţii".