Vânzările din weekend-ul de Black Friday 2021 au crescut cu 35% comparativ cu anul trecut, iar numărul comenzilor cu 39%, anunţă reprezentanţii Neakaisa.ro, magazin online de produse pentru baie, potrivit unui comunicat remis redacţiei. O noutate a campaniei de anul acesta este că interesul faţă de produsele premium a scăzut, după trei ani de creştere constantă, iar valoarea coşului mediu a fost mai mică faţă de 2020, cu 5%. În ceea ce priveşte tendinţele, românii au mers către produse cu design deosebit, precum bateriile colorate pentru chiuvetă, notează sursa citată.
,,În contextul socio-economic prin care traversăm, există o reticenţă a achiziţiilor, oamenii tind să fie mai atenţi la fiecare cheltuială. Ceea ce este justificabil, având în vedere că există diferenţe majore faţă de anul trecut în cheltuielile curente ale fiecărei gospodării. Am prevăzut, cumva, această situaţie şi ne-am actualizat oferta. În continuare, Neakaisa.ro comercializează produse de calitate care se adresează amenajărilor peste medie, însă am completat gama pe care o punem la dispoziţie clienţilor şi cu produse mai accesibile, care să acopere aceleaşi funcţii de design şi de utilitate. Bineȋnţeles, de Black Friday, am aplicat reduceri semnificative", spune Laura Sardescu, marketing manager Neakaisa.ro.
Produsele cele mai căutate din platformă au fost bateriile colorate şi lavoarele pe blat, rezervoarele incastrate, dar şi căzile freestanding. Potrivit Laurei Sardescu - ,,trendul general tinde către alegerea produselor deosebite - ca forme, culori sau stil de montare speciale - ceea ce reconfirmă faptul că amenajarea băii a devenit din ce în ce mai importantă în fluxul de renovare".
Un alt element diferit de anul trecut a fost volumul crescut al traficului şi al comenzilor în primele ore de campanie. Vânzările online din perioada 12-14 noiembrie au fost de cinci ori mai mari faţă de un weekend normal.
,,Tot la capitolul surprize a fost şi procentul de clienţi persoane juridice care au plasat comenzi online, crescut cu 7%, în timpul campaniei de Black Friday. Am mai vorbit despre faptul că unităţile HoReCa au investit semnificativ ȋn reamenajarea băilor, de la ȋnceputul pandemiei, ȋn contextul măsurilor de siguranţă şi igienă sporite, cerute atât de autorităţi, cât şi de clienţi", completează Laura Sardescu.