COMPARATIV CU ANUL TRECUT  Vânzările din weekend-ul de Black Friday 2021 ale magazinului online NeaKaisa.ro au crescut cu 35%

G.U.
Companii #Construcţii / 19 noiembrie 2021

Sursă foto: Neakaisa.ro

Sursă foto: Neakaisa.ro

Vânzările din weekend-ul de Black Friday 2021 au crescut cu 35% comparativ cu anul trecut, iar numărul comenzilor cu 39%, anunţă reprezentanţii Neakaisa.ro, magazin online de produse pentru baie, potrivit unui comunicat remis redacţiei. O noutate a campaniei de anul acesta este că interesul faţă de produsele premium a scăzut, după trei ani de creştere constantă, iar valoarea coşului mediu a fost mai mică faţă de 2020, cu 5%. În ceea ce priveşte tendinţele, românii au mers către produse cu design deosebit, precum bateriile colorate pentru chiuvetă, notează sursa citată.

,,În contextul socio-economic prin care traversăm, există o reticenţă a achiziţiilor, oamenii tind să fie mai atenţi la fiecare cheltuială. Ceea ce este justificabil, având în vedere că există diferenţe majore faţă de anul trecut în cheltuielile curente ale fiecărei gospodării. Am prevăzut, cumva, această situaţie şi ne-am actualizat oferta. În continuare, Neakaisa.ro comercializează produse de calitate care se adresează amenajărilor peste medie, însă am completat gama pe care o punem la dispoziţie clienţilor şi cu produse mai accesibile, care să acopere aceleaşi funcţii de design şi de utilitate. Bineȋnţeles, de Black Friday, am aplicat reduceri semnificative", spune Laura Sardescu, marketing manager Neakaisa.ro.

Produsele cele mai căutate din platformă au fost bateriile colorate şi lavoarele pe blat, rezervoarele incastrate, dar şi căzile freestanding. Potrivit Laurei Sardescu - ,,trendul general tinde către alegerea produselor deosebite - ca forme, culori sau stil de montare speciale - ceea ce reconfirmă faptul că amenajarea băii a devenit din ce în ce mai importantă în fluxul de renovare".

Un alt element diferit de anul trecut a fost volumul crescut al traficului şi al comenzilor în primele ore de campanie. Vânzările online din perioada 12-14 noiembrie au fost de cinci ori mai mari faţă de un weekend normal.

,,Tot la capitolul surprize a fost şi procentul de clienţi persoane juridice care au plasat comenzi online, crescut cu 7%, în timpul campaniei de Black Friday. Am mai vorbit despre faptul că unităţile HoReCa au investit semnificativ ȋn reamenajarea băilor, de la ȋnceputul pandemiei, ȋn contextul măsurilor de siguranţă şi igienă sporite, cerute atât de autorităţi, cât şi de clienţi", completează Laura Sardescu.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
danescu.ro
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

16 Aug. 2024
Euro (EUR)Euro4.9754
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.5278
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.2123
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.8414
Gram de aur (XAU)Gram de aur358.6134

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
hipo.ro
hipo.ro
energyexpo.ro
roenergy.eu
rommedica.ro
prow.ro
aiiro.ro
oaer.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb