Competence Call Center îşi deschide al 13-lea său centru la Braşov

O.V.
Ziarul BURSA #Companii #Telecomunicaţii / 4 iunie 2014

Austriecii angajează 100 de oameni în prima fază, urmând ca în toamnă să ia în discuţie o eventuală extindere

Competence Call Center (CCC), furnizor de servicii de suport, a anunţat că va deschide, oficial, pe 16 iunie, la Braşov al doilea centru din România, unde vor lucra 100 de salariaţi, vorbitorii de limba engleză, italiană, spaniolă, franceză, rusă sau maghiară. Noul centru CCC va asigura asistenţă unor companii din telecomunicaţii, industria transporturilor aeriene, sistemul bancar sau asigurări. Primul client al noului centru va fi o companie aeronautică din Germania. Centrul din Braşov va fi cel de-al 13-lea deschis de companie în Europa.

"Aici, în Braşov, sunt foarte mulţi studenţi care au un nivel înalt de educaţie, care ne-ar putea ajuta. Un alt motiv pentru care suntem aici este acela că în multe oraşe mari ale ţării este o mare competiţie între call centere, dar aici nu este o competiţie aşa de mare, cum este în Cluj, Timişoara sau Bucureşti", a declarat Carsten Biel, director în cadrul CCC.

În noul sediu din Braşov vor lucra aproximativ o sută de angajaţi, iar extinderea operaţiunilor din Braşov este planificată a se desfăşura în două etape. După deschidere, CCC intenţionează să extindă spaţiul şi echipa, încă o dată, în toamnă. Reprezentanţii companiei nu au precizat care au fost investiţiile pentru deschiderea acestui centru de la Braşov.

"În ultimii 16 ani ne-am extins în Germania, Elveţia, Slovacia, România, Turcia, Franţa şi, cel mai recent, în Polonia. În prezent, echipa noastră numără 4.500 de angajaţi care oferă servicii de contact center prin toate canalele de comunicare la peste 50 de parteneri internaţionali de business. România este o piaţă deosebit de interesantă pentru noi pentru că se află într-un stadiu accelerat de dezvoltare. De când am intrat pe piaţa din România, în iunie 2007, echipa şi business-ul au crescut în mod constant. Am început cu o echipă de 50 de oameni, iar acum avem mai mult de 400 de angajaţi. Pentru biroul din Braşov, ne dorim sa angajăm cel puţin 100 de persoane", a declarat directorul de comunicare al CCC, Maria Hoffrichter-Zanetti. Odată cu deschiderea noului birou din Braşov, CCC va furniza soluţii de customer service în 13 filiale din 8 ţări, în 28 de limbi straine. CCC are în portofoliul de clienţi companii internaţionale care activează în turism, telecomunicaţii, finanţe, asigurări şi furnizează suport privind apelurile clienţilor, evaluarea nivelului de satisfacţie sau comunicarea scrisă cu consumatorii prin e-mail, chat şi social media. Cu sediul central în Viena (Austria), CCC a fost infiinţată în 1998.

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
digi.ro
aages.ro
danescu.ro
librarie.net
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

21 Noi. 2024
Euro (EUR)Euro4.9766
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7317
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3535
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9743
Gram de aur (XAU)Gram de aur405.9099

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Mirosul Crăciunului
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
petreceriperfecte.ro
targuldeturism.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb