Băncile aleg, în general, să nu inves-tească în scopul îmbunătăţirii experienţei clienţilor lor, dar trebuie să înţelegem cu toţii că regulile se schimbă şi că trebuie să ne gândim la acest aspect (cel al îmbunătăţirii serviciilor), a afirmat, ieri, Alessio Parzian, Head of Security, XTN Cognitive Security, din Italia.
Domnia sa a declarat: "Citim mereu despre securitatea cibernetică, iar furnizorii trebuie să asigure servicii la standarde înalte, din acest punct de vedere. Multe bănci au hotărât să nu investească în dezvoltarea înţelegerii şi experienţei clienţilor lor, dar ţineţi minte că poate fi nevoie de mai multe acţiuni pentru a accesa anumite site-uri pe internet".
Identitatea utilizatorului înseamnă identificarea lui pictografică şi detectarea anomaliilor din timp, fiind dezvoltată o aplicaţie prin intermediul căreia se poate face şi o identificare a riscului care poate fi utilizată de client pentru a întrevedea reacţia utilizatorului în anumite situaţii care nu sunt considerate sigure, a mai precizat domnul Parzian.
Fraudele cibernetice trebuie să fie prevenite în cadrul unei activităţi echilibrate între clienţi şi furnizori, experienţa utilizatorului fiind foarte importantă, iar securitatea datelor, de asemenea, a mai afirmat domnia sa.
În plus, Alessio Parzian susţine că furizorii de servicii ar trebui să înceapă să ofere experienţe complete online, aceasta fiind şi direcţia corporaţiilor internaţionale.
Nu în ultimul rând, domnul Parzian a subliniat faptul că securitatea cibernetică trebuie prezentată utilizatorilor drept o valoare, cu atât mai mult cu cât, astăzi, pierderea unei afaceri sau a unui client este doar la un click distanţă.