Consiliul Concurenţei a lansat "Monitorul Preţurilor" prin care vor putea fi comparate preţurile produselor

S.A.
Ziarul BURSA #Companii / 24 noiembrie 2016

Monitorul Preţurilor

Monitorul Preţurilor

Platforma conţine 128 de produse alimentare de bază

Consiliul Concurenţei lansează astăzi platforma "Monitorul Preţurilor" care afişează preţurile practicate de principalii retaileri pentru produsele care fac parte din coşul zilnic, informează un comunicat al instituţiei, trimis Redacţiei.

Platforma poate fi accesată la adresa www.monitorulpreturilor.info.

Bogdan Chiriţoiu, preşedintele Consiliul Concurenţei, a declarat: "Prin acest proiect vrem să venim în sprijinul consumatorului, oferindu-i informaţiile de care are nevoie pentru achiziţiile sale săptămânale de produse alimentare şi, în acelaşi timp, să-l ajutăm să aleagă între ofertele mai multor magazine, ceea ce va conduce la creşterea concurenţei între comercianţi. Este primul proiect care reuneşte autorităţile statului (Consiliul Concurenţei şi Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor) şi mediul privat, adică comercianţi, AC Nielsen, asociaţia GS1 şi la care toate părţile implicate au aderat voluntar. De asemenea, proiectul a beneficiat de sustinerea societatii civile , prin Asociaţia pentru Protecţia Consumatorilor".

Potrivit autorităţii de concurenţă, "Monitorul Preţurilor" este un proiect pilot, care, pentru început, este accesibil pentru Bucureşti şi Ilfov, oferind preţurile pentru 128 de produse (64 de categorii generice de produse, pentru fiecare dintre acestea, fiind disponibile două preţuri de produs individual: cel mai ieftin şi cel mai bine vândut).

Platforma, gestionată de Consiliul Concurenţei, este realizată cu sprijinul Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC), al companiei de cercetări de piaţă Nielsen, al asociaţiei GS1 şi al retailerilor Mega Image, Lidl, Kaufland, Selgros, Carrefour, Penny, Profi.

Asociaţia GS1 România, organizaţie ce dezvoltă şi administrează standarde pentru identificare, codificare şi comunicaţii în domeniul lanţurilor de distribuţie, este consultantul şi dezvoltatorul tehnic al proiectului.

Lista de produse este una reprezentativă pentru coşul săptămânal de consum şi a fost stabilită împreună cu compania AC Nielsen România, pe baza expertizei acesteia în studierea pieţei, precizează Consiliul Concurenţei.

Datele privind produsele şi preţurile sunt transmise electronic de retailerii participanţi implicaţi în proiect.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
danescu.ro
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

16 Aug. 2024
Euro (EUR)Euro4.9754
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.5278
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.2123
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.8414
Gram de aur (XAU)Gram de aur358.6134

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
hipo.ro
hipo.ro
energyexpo.ro
roenergy.eu
rommedica.ro
prow.ro
aiiro.ro
oaer.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb