Managementul clubului privat CoolBuy Club îşi va schimba strategia de business, alegând să se concentreze exclusiv pe dezvoltarea proiectului CoolBuy Club şi a produsului său central, Card Privilege, conform unui comunicat de presă remis redacţiei.
Clubul deţine în portofoliu 3.500 de posesori de carduri Privilege, cărora le pune la dispoziţie 600 de reduceri, gratuităţi şi cadouri în reţeaua de parteneri a clubului exclusivist, urmând ca până la sfârşitul anului, numărul reducerilor să crească la 1.000.
"Am decis să ne concentrăm integral asupra dezvoltării produsului Card Privilege. Deşi CoolBuy.ro a fost un succes în ultimii trei ani, cu reduceri de peste 7 milioane de euro şi peste 100.000 de clienţi plătitori, succesul de care se bucură CoolBuy Club la mai putin de un an de la lansare face naturală decizia de a canaliza toate resursele către acesta din urmă", explică Laura Irina schimbarea de strategie a CoolBuy.
CoolBuy Club este un proiect al companiei COOLBUY, înfiinţată în anul 2010.