ENEL: Centrele de relaţii cu clienţii vor fi modernizate
Compania "Enel" şi-a propus să modernizeze, până la sfârşitul anului viitor, circa 40 de centre de relaţii cu clienţii, în toate cele trei zone din ţara noastră unde activează - Muntenia Sud, Banat şi Dobrogea.
Primele centre vor intra în procesul de modernizare începând de astăzi. Acestea sunt situate în trei zone din Capitală, precizează un comunicat al societăţii.
În urma lucrărilor de modernizare, centrele de relaţii cu clienţii vor fi organizate în baza unui concept inovator pentru o cât mai bună gestionare a solicitărilor venite din partea consumatorilor în ceea ce priveşte rezolvarea operaţiunilor legate de energia electrică. În amenajarea suprafeţei, o pondere importantă o va avea spaţiul dedicat serviciilor de informaţii şi consultanţă, gestionare a contractelor şi relaţiilor cu clienţii.
"Modernizarea centrelor de relaţii cu clienţii face parte din strategia noastră de îmbunătăţire a calităţii serviciilor pentru clienţii noştri, prin care le oferim avantaje concrete în termeni de eficienţă, confort şi economie de timp. Această inţiativă se alătură altor facilităţi pe care le-am oferit deja, prin introducerea serviciului Telecitire şi a modalităţilor alternative de plată. Totodată, intenţionăm ca în scurt timp să le oferim clienţilor şi alte produse şi servicii noi, în concordanţă cu aşteptările lor", afirmă Matteo Cassani, director general al "Enel Energie" Muntenia şi "Enel Energie".
Pentru următorul an, "Enel Energie" Muntenia estimează că toate centrele de relaţii cu clienţii din aria sa de activitate vor fi modernizate. Lucrări similare sunt derulate şi în centrele de relaţii cu clienţii "Enel Energie" din zonele Banat şi Dobrogea. (Emilia Olescu)
• MAZDA: Vânzări duble în iunie 2010 faţă de iunie 2009
Producătorul de automobile "Mazda" a înregistrat o creştere a volumului de vânzări, în luna iunie, la 147 de unităţi, mai mult cu 96% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, a anunţat compania. Acest rezultat reprezintă totodată cel mai mare număr de unităţi lunare comercializate anul acesta de constructor în ţara noastră. Cele mai bine vândute modele au fost "Mazda2", cu 74 de unităţi şi "Mazda3", cu 51 de unităţi.
Volumul vânzărilor a prezentat o dinamică pozitivă şi la nivelul întregului semestru, "Mazda" comercializând, în primele 6 luni, un număr de 509 autovehicule, în creştere cu 9% faţă de intervalul similar al anului anterior. Şi în cazul primului semestru, modelele care s-au vândut în cel mai mare număr de unităţi au fost "Mazda2", cu 208 autovehicule şi "Mazda3", cu 162 de maşini. Acestea sunt urmate de "Mazda CX-7", cu 92 de unităţi şi "Mazda6", cu 38 de autoturisme.
"Mazda2" şi "Mazda3", cele mai populare modele ale constructorului în România, sunt disponibile, începând cu această lună, şi în ediţii speciale cu ocazia aniversării a 90 de ani de la fondarea "Mazda". Ambele modele beneficiază de pachete de dotări suplimentare ce includ, printre altele, proiectoare de ceaţă, vopsea metalizată şi jante de aliaj. (Emilia Olescu)
• PREH AUTOMOTIVE GHIMBAV: 150 de noi angajaţi
Compania "Preh Automotive" subsidiara concernului german "Preh", producător de sisteme de comandă, acţionare şi control pentru autovehicule a anunţat că va angaja, la fabrica sa din Ghimbav, încă 150 de persoane, dublându-şi, astfel, numărul de angajaţi. Decizia a fost luată în urma hotărârii de extindere a capacităţii de producţie.
Mihaela Forgaciu, directorul general al companiei braşovene, a declarat că firma doreşte să lărgească paleta de produse actuale şi să diversifice tehnologiile de producţie.
"Preh Automotive" a estimat, pentru acest an, o creştere de trei ori a afacerilor, până la 18 milioane de euro. Subsidiara din România produce şi dezvoltă sisteme de comandă, acţionare şi control pentru autovehicule şi instalaţii de montaj destinate industriei auto, principalii clienţi fiind "Volkswagen", "Audi", "Daimler".
Grupul "Preh" are 2.000 de angajaţi în Germania, România, Portugalia, Franţa, Mexic, Statele Unite şi China. (Ovidiu VRÂNCEANU,
Braşov)
• KFC: Al doilea restaurant din reţeaua "Winmarkt"
"Winmarkt" şi "U.S. Food Network" S.A. au semnat un nou contract, în urma căruia va fi deschis la Buzău cel de-al doilea restaurant KFC din reţeaua "Winmarkt", după cel deschis în 2005 în centrul comercial "Winmarkt Omnia" din Ploieşti. Contractul a fost semnat pentru o perioadă de cinci ani, se arată într-un comunicat de presă.
Noul restaurant KFC va avea o suprafaţă de 300 m.p.
KFC, brand cu origine în Statele Unite, aparţinând "U.S. Food Network", este prezent în 38 de locaţii din întreaga ţară, 17 astfel de restaurante fiind situate în Bucureşti.
Achiziţionată în aprilie 2008 de compania italiană "Immobiliare Grande Distribuzione" (IGD), "Winmarkt" este cea mai extinsă reţea de centre comerciale din România, având în proprietate 15 centre comerciale şi o clădire de birouri, în 13 oraşe. (Emilia Olescu)
• CALLPOINT NEW EUROPE: Cifră de afaceri de 7 milioane euro,
în 2010
"CallPoint New Europe", operator BPO de top în Europa Centrală, estimează o cifră de afaceri de 7 milioane de euro în 2010, fiind una din puţinele companii de call center & BPO care, în ciuda condiţiilor economice dificile, a obţinut vânzări record, anunţă compania.
"Cifra de afaceri estimată în 2010 va fi rezultatul investiţiei noastre în oameni şi în tehnologie de înaltă calitate, ambele sincronizate cu angajamentul de a răspunde aşteptărilor clienţilor noştri. Acest lucru ne încurajează şi mai mult pentru a ne îndeplini planul de afaceri pe termen mediu şi lung, conform căruia preconizăm să dublăm cifra de afaceri a companiei până la finele anului 2011", a declarat Grégoire Vigroux, Business Development Director.
"CallPoint New Europe" are un portofoliu semnificativ de 25 de clienţi, toţi din industriile de retail, turism, IT, telecomunicaţii şi financiar. În România, compania lucrează pentru un retailer de top, o instituţie financiară importantă, o bancă şi un important jucător în domeniul telecomunicaţiilor.
Serviciile companiei sunt livrate unitar pe mai multe canale: asistenţă pentru clienţi, achiziţii pentru clienţi, colecţii, cercetare de piaţă.
"CallPoint New Europe" se află între cei mai importanţi 5 jucători în industria de call center din ţara noastră. Compania concurează la nivel local cu mari operatori internaţionali din SUA, Italia şi Franţa. În afară de România, "CallPoint" operează şi în Bulgaria, prin două centre de livrare: Sofia şi Plovdiv. (Emilia Olescu)
• WIZZ AIR: Pasageri mai mulţi cu 31,4%
Compania aeriană "Wizz Air" a transportat, în primele şase luni ale anului în curs, 917.000 de pasageri, pe rutele din şi spre România, cu 31,4% mai mulţi faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, pe fondul creşterii numărului de aeronave şi lansării de zboruri noi.
"Continuăm să creştem la nivel de două cifre în 2010 (...). Am alocat două noi aeronave < Airbus A320 > bazelor din Bucureşti şi Cluj-Napoca, am lansat rute noi şi am crescut frecvenţele pe rutele existente", a declarat Natasa Kazmer, director corporate communications & public affairs al "Wizz Air", citată de Mediafax.
În primul semestru, aeronavele companiei au avut un grad mediu de ocupare de 84%. Pentru intervalul iulie-august, operatorul aerian estimează o creştere de patru puncte procentuale a gradului de ocupare, la 88%.
Compania a lansat, în primele şase luni, zboruri din Bucureşti şi Cluj-Napoca spre Pisa, Cuneo-Torino, Zaragoza şi Dusseldorf, iar din Timişoara curse spre Forli Bologna.
Operatorul aerian a mai introdus zboruri din Cluj-Napoca spre Alicante şi Palma din Mallorca, şi a crescut frecvenţa de zbor pe mai multe destinaţii.
Pentru perioada de iarnă, compania nu are în plan lansarea de curse noi, însă măsura ar putea fi luată în calcul, în funcţie de situaţia de de piaţă. În ceea ce priveşte frecvenţa de zbor, potrivit conducerii companiei, vor exista ajustări, pe fondul scăderii cererii în perioada menţionată.
Pentru acest an, "Wizz Air" estimează circa două milioane de pasageri, pe rutele din şi către România, în creştere cu 21%, şi un grad de ocupare de 85%, similar celui din 2009.