Profitul operaţional realizat de retailerul belgian Delhaize în România, Grecia şi Indonezia a crescut în primul trimestru cu 46%, la 10 milioane de euro, iar veniturile au avansat cu 4,7%. Veniturile realizate pe segmentul Europa de Sud-Est şi Asia, care mai cuprinde lanţurile de magazine Mega Image, din România, Alfa Beta, din Grecia, şi 51% din compania indoneziană Super Indo, au crescut de la 446 milioane de euro în primele trei luni ale anului trecut la 468 de milioane euro în primul trimestru, se arată în raportul Delhaize referitor la rezultatele financiare din perioada ianuarie-martie, citat de Mediafax. "Avansul veniturilor în România şi Indonezia poate fi atribuit în principal creşterii numărului de magazine. De asemenea, Alfa Beta a continuat să înregistreze venituri în creştere şi a câştigat teren pe o piaţă în declin", menţionează raportul. Compania notează creşterea cheltuielilor din cauza majorării chiriilor în Româ-nia şi Grecia, în contextul deschiderii de noi magazine, şi cheltuielilor de marketing mai mari pentru Mega Image. La sfârşitul primului trimestru, retailerul avea 76 de magazine în România, comparativ cu 72 de unităţi la finele anului trecut.
CORPORATE WATCH Profitul operaţional al Delhaize în România, Grecia şi Indonezia a urcat cu 46%
Ziarul BURSA #Companii / 5 mai 2011