Compania Cosmote România lansează Frog, un nou brand dedicat tinerilor moderni şi activi, ce le oferă un pachet avansat de comunicare. Cartela Frog este un produs prepaid adaptat tinerilor şi nevoilor lor specifice de comunicare, oferind avantaje multiple de voce şi servicii cu valoare adăugată atrăgătoare, potrivit unui comunicat de presă transmis redacţiei.
"Frog a fost conceput pentru tinerii moderni şi activi, care folosesc telefonul mobil ca pe un portal de comunicare şi divertisment şi care apreciază o soluţie de comunicare inteligentă. Pe lângă ofertele de voce şi text, aceştia primesc beneficii atractive şi interesante, care le fac viaţa mai uşoară, mai plăcută. Cu Cartela Frog, oferim clienţilor noştri, în premieră pentru piaţa de telecom din România, un pachet atractiv de comunicare, respectând-ne promisiunea de a oferi cele mai relevante soluţii de comunicare, într-un mod accesibil" a declarat Costas Kapetanopoulos, Director de Marketing şi Comunicare, Cosmote România.