Creşterea credibilităţii produselor româneşti pe piaţa internă şi internaţională, prin acordarea mărcii programului "Marca încrederii", este unul dintre obiectivele acordului de colaborare semnat astăzi de Camera de Comerţ si Industrie a Municipiului Bucureşti (CCIB) şi Asociaţia Naţională pentru Protecţia Consumatorilor şi Promovarea Programelor şi Strategiilor din România (ANPCPPS) - InfoCons.
Celelalte două obiective ale acordului sunt organizarea unor cursuri specializate, pentru o mai bună informare a agenţilor economici din capitală cu privire la obligaţiile ce le revin în raport cu cetăţeanul, în calitate de consumator, şi implementarea Directivei Europene de Soluţionare Alternativă a Disputelor, potrivit unui comunicat de presă.
De asemenea, cele două organizaţii au în vedere realizarea unor ghiduri de bune practici, pe domenii de activitate, documente în baza cărora să fie asigurate uniformitatea şi conformitatea acţiunilor de control realizate de autorităţi la nivelul agenţilor economici.
Acordul a fost semnat de către preşedintele CCIB, Sorin Dimitriu, şi de cel al ANPCPPS, Sorin Mierlea.