Depozitul de Papetărie, distribuitor de produse de birotică şi papetărie, a înregistrat vânzări de 3,5 milioane de euro în prima jumătate a anului, cu 6% mai mult decât în aceeaşi perioadă din 2008, informează Agerpres.
"Eforturile depuse pentru obţinerea acestei performanţe au fost însă mult mai mari, în condiţiile în care valoarea medie a comenzilor a scăzut considerabil faţă de anul 2008. Totuşi, printr-o serie de decizii de business şi mai ales prin muncă susţinută, am reuşit să creştem numărul de clienţi cu 25%, de la 8.000 la 31 decembrie 2008, la aproximativ 10.000 la finele lunii iunie 2009", a declarat Dan Popa, directorul general al Depozitului de Papetărie.
Unul dintre motivele menţinerii vânzărilor companiei la acelaşi nivel ca şi cel din anul 2008 a fost de fapt o decizie luată cu aproape un an în urmă, când Dan Popa a preluat conducerea executivă a companiei în plin avânt al economiei: bugetul de publicitate a fost dublat şi orientat exclusiv către mediul online, iar efectele acestei decizii strategice au contribuit la salvarea vânzărilor la începutul anului 2009. În primul trimestru, clienţii tradiţionali ai companiei au redus drastic bugetele de achiziţii, concentrându-se pe produsele esenţiale şi, de preferinţă, de la cât mai puţini furnizori. Depozitul de Papetărie a răspuns la această tendinţă lărgind gamele de produse disponibile, ceea ce i-a permis să menţină vânzările pe o tendinţă pozitivă pe primele trei luni ale anului - 12,% mai mult decât în primul trimestru al lui 2008.