"Daimler" AG, al doilea producător mondial de autoturisme de lux, şi-a majorat cu peste 100% vânzările în Asia de Nord-Est (China, Taiwan, Hong Kong, Macao şi Coreea de Sud), în primul trimestru din 2010. Acestea au însumat 29.936 de unităţi în perioada de raportare. Vânzările de maşini Mercedes Benz, Smart şi Maybach au sporit cu 112% în China, la 23.610 de unităţi.
De menţionat că, în luna martie, vânzările totale de vehicule de pasageri din China au crescut cu 63%, faţă de aceeaşi lună din 2009, ajungând la 1,26 milioane de unităţi, potrivit Asociaţiei Producătorilor de Automobile din China. Per total, vânzările auto au sporit cu 56% în China, luna trecută, însumând 1,7 milioane de unităţi. În primele trei luni din 2010, pe piaţa Chinei au fost livrate 4,6 milioane de autovehicule.