Cifra de afaceri a Grupului City Grill s-a majorat la 37,7 milioane de euro, anul trecut, înregistrând o creştere de 4 milioane de euro (11%), faţă de anul precedent, arată cifrele trimise de către companie.
Potrivit City Grill, 40% din cifra de afaceri provine de la clienţii fideli ai restaurantelor din Grup şi are ca motor creşterea şi fidelizarea clienţilor, dar şi investiţiile realizate pe parcursul anului în restaurantele grupului.
Pentru 2019, Grupul City Grill prognozează o creştere de cel puţin 10 procente, astfel că ar urma să depăşească un nou prag financiar, de 42 milioane de euro, mai transmite compania.
În privinţa investiţiilor, Daniel Mischie, CEO Grup City Grill, a precizat că, anul trecut, valoarea investiţiilor s-a ridicat la 2,3 milioane de euro, iar pentru anul curent este bugetată o sumă mai mare, care ar urma să ajungă la 3,5 milioane de euro.
Domnia sa a declarat: "În 2018 ne bugetasem o sumă aproape dublă pentru investiţii, însă am preferat să nu grăbim extinderea şi să continuăm căutarea spaţiilor ideale pentru dezvoltarea reţelei de restaurante. Mizăm, în continuare, pe specificul românesc şi ne dorim să creăm destinaţii gastronomice cu identitate, care să fie potrivite cu filozofia de business şi cu publicul nostru. Avem discuţii permanent, atât în Bucureşti, cât şi în alte oraşe mari ale ţării, iar anul acesta vrem să deschidem două noi restaurante".
Anul trecut, grupul a intensificat programul de investiţii în dezvoltarea resurselor umane, pentru limitarea efectelor deficitului major de personal din sectorul HoReCa.
În acest sens, domnul Mischie a adăugat: "2018 a fost marcat, mai mult ca niciodată, de deficitul de forţă de muncă în domeniul nostru, dar am văzut semnale puternice şi din alte industrii. Sperăm ca acţiunile noastre pentru creşterea nivelului de pregătire, a standardului de beneficii pentru angajaţi şi educaţie, să fie completate la nivel de piaţă şi de alţi jucători, astfel încât ţara noastră să poată să fie una de top pe harta ospitalităţii".
Compania a mai precizat: "Proiectele principale din acest segment sunt Academia City Grill, care pregăteşte personal acreditat pentru domeniul ospitalităţii, precum şi începerea proiectului de învăţământ dual alături de liceul Mihai Bravu din Bucureşti, în cadrul căruia sunt implicaţi 60 elevi din două clase".
Conform City Grill, valoarea medie a bonului în anul 2018 în restaurantele din grup a fost de aproximativ 100 de lei, iar numărul de clienţi a înregistrat o creştere de 10% faţă de 2017.
Grupul are peste 1350 de angajaţi în restaurantele şi cafenelele operate, iar cele mai căutate poziţii sunt cele de picoli, ospătari, bucătari şi ajutor de bucătar.