Danone România, PENNY şi Tetra Pak au colectat 155.000 de ambalaje în cadrul celei de-a treia ediţii "Aduci la reciclat, ai de câştigat!", ce s-a derulat în toate magazinele PENNY din ţară. Numărul record de ambalaje colectate în anul 2023 a determinat Danone şi PENNY să extindă campania până la finalul lunii februarie 2024, conform unui comunicat de presă al companiei.
Potrivit sursei citate, campania reprezintă continuarea unui demers de sustenabilitate, iniţiat în 2019, prin care Danone România, PENNY şi Tetra Pak îşi propun să crească gradul de conştientizare cu privire la nevoia de a avea un comportament responsabil faţă de mediul înconjurător.
De-a lungul anului, consumatorii au avut ocazia să aducă ambalaje ale produselor care conţin marca Tetra Pak şi să le depună la casele de marcat din magazinele PENNY la nivel naţional. În schimbul a 5 ambalaje de tip Tetra Pak, clienţii au primit gratuit un produs Activia de băut.
Datorită materialelor din care sunt realizate, ambalajele marca Tetra Pak pot fi reciclate, în urma acestui proces fiind recuperate fibrele materiilor prime din care ambalajul este realizat, care apoi se reintroduc în circuitul economic, în vederea fabricării de noi produse.
În 2021, Danone România a investit 4 milioane de euro în echipamente Tetra Pak pentru producţia de iaurturi din gamele Danone, Activia şi Danonino de băut. Aceste ambalaje sunt realizate în proporţie de 93% din plante.