Kids in Business organizează, de Ziua Copilului, târgul micilor antreprenori, care va avea loc în Parcul Alexandru Ioan Cuza (zona insulei), între orele 12.00 - 14.00, potrivit unui comunicat de presă.
Elevi ai clasei a ll-a de la şcoli din capitală vor expune, la târgul comercial, produsele şi serviciile create în cadrul programului de educaţie antreprenorială pentru copii Kids in Business, aceştia având ocazia să îşi testeze abilităţile de afaceri. O parte din banii obţinuţi din vânzări vor fi folosiţi pentru acte de caritate.
"Ne-am dorit ca elevii din comunitatea Kids in Business să petreacă ziua de 1 iunie într-un mod incitant şi distractiv, iar târgurile pe care le organizăm sunt aşteptate de fiecare dată cu mult entuziasm. Evenimentul va reda cât mai fidel atmosfera unui târg comercial real, pe durata căruia copiii vor experimenta ce înseamnă să fii antreprenor. Pentru a participa, aceştia au înfiinţat prima lor societate cu răspundere limitată virtuală şi au dezvoltat propriile concepte de afaceri.
Aceştia au ocazia să pună în practică noţiunile învăţate la cursurile de educaţie antreprenorială prin amenajarea standului, promovarea produselor şi serviciilor şi negocierea cu clienţii. Însă cel mai important, vor experimenta sentimentul de împlinire rezultat din valorificarea talentelor şi abilităţilor", afirmă Nicoleta Munteanu, fondatoarea Kids in Business şi mentor în cadrul programului de educaţie antreprenorială.
Târgul Kids in Business va fi dedicat unui proiect de responsabilitate socială, cu scopul de a-i învăţa pe copii să accepte diferenţele dintre oameni, să îşi dezvolte empatia faţă de ceilalţi, dar şi sentimentul de împlinire atunci când dăruiesc. Astfel, o parte din încasări vor fi folosite pentru a sprijini programul "Vreau să fiu profesionist", în cadrul căruia sunt promovate meseriile din industria înfrumuseţării în rândul copiilor proveniţi din centrele de plasament.
Pentru că târgul este organizat în spaţiul public, iar copiii realizează activităţi de comerţ, va exista o procedură specială de schimbare a bancnotelor. În cadrul târgului va fi amenajat un stand dedicat banilor KiB, de unde clienţii pot cumpăra tokenii KiB cu care vor achiziţiona produsele copiilor. În cazul în care aceştia rămân cu bani KiB, li se va restitui contravaloarea acestora.
Participarea elevilor la târgurile Kids in Business are ca principal obiectiv dezvoltarea şi stimularea spiritului antreprenorial, întrucât le oferă acestora posibilitatea de a-şi testa competenţele într-un mediu de afaceri real şi de a dobândi o experienţă care le va fi utilă în evoluţia viitoare. Obiectivele secundare sunt integrarea copiilor în realizarea unui proiect de responsabilitate socială, stimularea sentimentului de apartenenţă la comunitatea Kids in Business şi networkingul între micii antreprenori. La fiecare târg participă antreprenori reali, care vor evalua performanţele micilor antreprenori.