Paravion, agenţia de turism online din ţara noastră, şi-a propus vânzări totale de 1,5 milioane euro la ediţia Black Friday de anul acesta, potrivit unui comunicat de presă trimis redacţiei.
Compania a vândut în intervalul 18-20 noiembrie bilete de avion şi pachete de vacanţă în valoare de 992.220 de euro şi va continua campania weekend-ul viitor, când estimează vânzări de peste 500.000 de euro.
Conform datelor companiei, oferta Paravion din primul weekend Black Friday a atras aproape 1,4 milioane de căutări, în creştere cu peste 250% faţă de media zilnică obişnuită. Astfel, internauţii interesaţi de vacanţe au realizat 965 de căutări pe minut, echivalentul a 16 pe secundă pe platforma Paravion.
Şi în ceea ce priveşte bilete de avion vândute în perioada 18-20 noiembrie, s-au remarcat tot cele operate de companiile de linie, respectiv Tarom, Turkish Airlines, KLM, Lufthansa şi Air Serbia.
"Chiar dacă această sărbătoare a shopping-ului este sinonimă cu reducerile foarte consistente pentru majoritatea comercianţilor şi a clienţilor, în cazul Paravion am observat un interes crescut pentru destinaţii exotice, premium. În primul val de campanie am înregistrat mai bine de 50 de tranzacţii care au depăşit 1.000 de euro, iar cel mai scump pachet vândut a costat de 3.000 euro", declară Remus Vişan, Director General al Paravion.
Potrivit reprezentantului Paravion, cel mai costisitor pachet achiziţionat din oferta Black Friday de săptămâna trecută a fost un sejur de 10 zile, pentru 2 persoane, în Hyatt Regency Phuket Resort din Thailanda, cu plecare pe 9 februarie.