Agenţia online de turism Vola.ro îşi propune să atingă de Black Friday vânzări similare cu cele înregistrate pe parcursul unei luni întregi, transformând astfel luna noiembrie în vârful de vânzări al companiei.
Conform agenţiei, în anii anteriori Black Friday-ul în turism echivala la nivel de oferte cu Early Booking, reducerile fiind de 30 - 40%. Vola.ro a anunţat că anul acesta va pune la bătaie peste 600 de bilete de avion şi vacanţe în destinaţii europene, cu reduceri de până la 90%.
Daniel Truică, managing partner Vola.ro, a declarat: "Ne-am obişnuit să fim pionieri în online-ul turistic, astfel că anul acesta ne propunem ca Black Friday-ul aferent vacanţelor să concureze serios ofertele la electronice şi electrocasnice. Avem bilete de avion spre cele mai importante destinaţii europene reduse cu până la 90% dar şi vacanţe şi sejururi la preţuri speciale".
Agenţia online de turism a transmis că cele mai mari reduceri vor fi la biletele de avion spre mai multe destinaţii europene, care vor fi comunicate în ziua reducerilor.
Managing Partner-ul companiei a precizat: "Am selectat câteva din cele mai cerute destinaţii europene şi pe acestea le vom oferi la un preţ simbolic, cu până la 90% mai mic decât preţul normal".
În 2015, Vola România a avut o cifră de afaceri de aproximativ 42,47 milioane de euro, înregistrând o creştere de 54% faţă de 2014, iar la nivel de grup, cifra de afaceri a fost de 63,25 milioane de euro.
Anul trecut, Vola.ro a primit o investiţie de 5 milioane de euro din partea 3TS Capital Partners, acelaşi fond care a mai investit în România în Elefant.ro, InternetCorp, Zoot şi Vector Watch.
Black Friday se desfăşoară pe 18 noiembrie.