"Digital Cable Systems" (DCS), furnizor de servicii de telecomunicaţii pe piaţa autohtonă, a reuşit să atragă, de la începutul acestui an, peste 10.000 de clienţi noi pentru serviciile de date.
Dinu Malacopol, CEO al "Digital Cable Systems", susţine că rezultatele înregistrate se datorează strategiei de client service şi costumer satisfaction (n.r. satisfacţia clientului). Potrivit reprezentantului companiei, "preocuparea permanentă pentru satisfacţia clienţilor, precum şi tehnologiile performanţe puse la dispoziţia acestora au adus peste 10.000 de clienţi noi pentru serviciile de date în portofoliul DCS, de la începutul anului. În plus, prin divizia "Dial Telecom", adresată exclusiv companiilor, DCS şi-a mărit portofoliul de clienţi de date şi telefonie cu peste 200 de companii medii şi mari", a precizat domnia sa.
Pentru 2009, DCS şi-a propus o creştere de aproximativ 10%, atât pe segmentul business, cât şi pe cel rezidenţial. "În acest an ne vom concentra pe o strategie de optimizare şi diferenţiere a tratamentului clienţilor rezidenţiali, cu promovarea facilităţilor şi avantajelor pachetelor 2-Play şi 3-Play, precum şi menţinerea aceluiaşi account management extrem de atent şi proactiv pentru clienţii business, care să ne permită să adresăm rapid toate nevoile de informare şi comunicare ale clienţilor noştri", a conchis domnul Malacopol