Lindab, companie ce produce şi promovează produse şi soluţii moderne pentru construcţii civile şi industriale şi sisteme de ventilaţii a investit, de la intrarea pe piaţa românească, acum 20 de ani, peste 95 milioane de lei în tehnologie, instruire şi pregătire, reţeaua de parteneri, promovare şi proiecte de implicare socială, informează un comunicat remis astăzi redacţiei.
Acum două decenii, Lindab a introdus pe piaţa locală termenul de ţiglă metalică. Astăzi, există deja circa 100.000 de clădiri cu acoperiş original Lindab în toată ţara, iar segmentul de ţiglă metalică a ajuns să reprezinte 62% din totalul pieţei de acoperişuri în volum şi 57% în valoare, informează compania.
Lindab România are în prezent 89 de angajaţi; două unităţi de producţie cu o capacitate de 5,5 de milioane metri liniari şi un portofoliu de 20.000 de articole, aflat în continuă dezvoltare.
Pentru viitor, Lindab România ia în calcul dezvoltarea prin câţiva piloni importanţi: consolidarea forţei de vânzări (proiectul "Agentul Lindab", cu accent pe vânzarea consultativă), lansarea de noi produse şi intensificarea exporturilor. De asemenea, vor continua eforturile de promovare şi consolidare a brandului în România.
Dacă până acum organizaţia locală s-a concentrat cu precădere pe piaţa românească, pentru următorii ani se ia în considerare intensificarea activităţii de export, în mod special în ţările vecine Bulgaria şi Republica Moldova. În ceea ce priveşte diversificarea ofertei de produse, la finalul anului trecut Lindab a lansat pe piaţa locală ferestrele de mansarde Lindab LT, oferind astfel o soluţie completă de acoperiş pentru proiectele de mansardare sau de renovare a spaţiilor deja existente. Iniţiativa s-a bucurat de succes, deschizând noi oportunităţi de dezvoltare pentru companie. De asemenea, Lindab a lansat recent un nou produs - sistemul accesibil de colectare şi drenare a apelor pluviale Lindab Craft.