Televiziunea îşi va întări statutul de "super-media" în 2011, apreciază Deloitte în ultimul său raport privind tendinţele media la nivel global. Consumul TV rămâne, însă, o experienţă pasivă şi "este puţin probabil ca progresul tehnologic să schimbe obişnuinţele" oamenilor din acest punct de vedere, arată studiul Deloitte TMT, dat azi publicităţii. În mediile interactive, veniturile din publicitate prin reţelele sociale s-ar menţine la sub 1% din totalul veniturilor publicitare globale, deşi "reţelele sociale ar putea să depăşească pragul năucitor de un miliard de membri".
"Sectoarele TMT şi impactul lor asupra modului în care trăim, muncim şi ne distrăm s-au schimbat profund în ultimii zece ani - schimbări pe care Deloitte le-a remarcat constant în rapoartele sale de-a lungul anilor. În plus, aceste industrii au manifestat o tendinţă de convergenţă în ultimul deceniu, iar astăzi tehnologia, media şi telecomunicaţiile sunt mai interconectate şi mai inter-dependente ca oricând", a afirmat Ahmed Hassan, Partener coordonator Audit, Deloitte Balcani, şi liderul echipei specializate în industriile TMT.