"K Tech - Ultra PRO" a realizat, în primul trimestru al acestui an, o cifră de afaceri de 19,7 milioane dolari şi un profit de circa 450.000 dolari. În acest an, grupul şi-a propus o creştere a cifrei de afaceri cu 20% comparativ cu anul 2005 şi o investiţie de 1,5 milioane dolari în dezvoltarea şi modernizarea lanţului de magazine Ultra PRO Computers.
De asemenea, 2006 poate reprezenta un an în care vor fi demarate acţiuni pentru atragerea din 2007 - 2008 a unor fonduri de investiţii sau listarea la bursă.
"Rezultatele bune obţinute în primul trimestru al anului 2006 reprezintă o confirmare a strategiei de extindere şi de apropiere faţă de client, mai ales în această perioadă în care piaţa IT&C din România se situează pe un trend des-cendent comparativ cu anul 2005", a declarat Cristian Fughină, preşedintele grupului K Tech - Ultra PRO.
În anul 2005, grupul K Tech - Ultra PRO a vândut peste 64.221 sisteme desktop "Ultra", ocupând primul loc în topul vendorilor de unităţi desktop sub brand propriu, cu o creştere de 35% comparativ cu anul 2004, informează un comunicat de presă al companiei.
Grupul K Tech - Ultra PRO deţine, în prezent, 80 de magazine în toată ţara.
K Tech - Ultra PRO este, conform ultimelor date furnizate de IDC EMEA PC Tracker, lider pe piaţa PC-urilor din România în anul 2005. Compania ocupă primul loc în topul vendorilor de unităţi desktop sub brand propriu, cu un număr de peste 64.221 unităţi "Ultra" vândute şi o creştere de 35% comparativ cu anul 2004, deţinînd o cotă de piaţă de 12,8%.
Anul trecut, grupul K Tech - Ultra PRO a obţinut o cifră de afaceri de 80 milioane dolari, în creştere cu 20,30% comparativ cu anul 2004. În ultimii doi ani, grupul K Tech - Ultra PRO a dus o politică constantă de extindere a lanţului de magazine Ultra PRO Computers. În luna decembrie 2005, lanţul de retail era alcătuit din 79 magazine, din care 24 în Bucureşti şi restul acoperind oraşele importante din ţară.