Toţi clienţii companiei pot afla online detalii despre factura Romtelecom, precum şi alte informaţii in legatura cu serviciile folosite, prin noua aplicaţie My Account, care este destinată în primul rând îmbunătăţirii interacţiunii dintre companie şi clienţii săi.
My Account este o aplicaţie interactivă, uşor de utilizat, care oferă în timp real informaţii despre facturi, opţiunile activate, adresa de e-mail Clicknet a unui client Romtelecom şi, de asemenea, despre data şi locul unde a fost făcută ultima plată a unei facturi Romtelecom. Această aplicaţie este disponibilă fără nicio taxă pentru toţi clienţii care îşi doresc un control riguros al serviciilor de comunicaţii.
Utilizând My Account un client poate vizualiza ultimele şase facturi, anexele corespunzătoare acestora, precum şi convorbirile efectuate într-o perioadă dată. Aplicaţia permite clienţilor să verifice convorbirile realizate şi în intervalul orar în care acestea nu se tarifează sau traficul dintre două date specificate.
Mai mult, aplicaţia oferă clientilor posibilitatea de a-şi schimba parola pentru contul de e-mail Clicknet şi de a semnala un deranjament, dacă este cazul, precum şi de a vizualiza evoluţia rezolvării acestuia. De asemenea, clienţii pot solicita online anumite servicii sau pot transmite sugestii.
"Clientul pe locul 1 nu înseamnă doar oferte atractive, ci şi o experienţă plăcută cu Romtelecom, inclusiv in spaţiul online. Aplicatia My Account poate oferi o astfel de experienta prin caracteristicile sale de interactivitate, usurinta in utilizare si transparenta. Aplicatia este dezvoltata continuu astfel incat sa aduca si mai multe facilitati online clientilor sai," a declarat Yorgos Ioannidis, director general Romtelecom.
1. Intrbare la regulament
(mesaj trimis de Scripcaru Ion în data de 11.12.2014, 13:52)
Eu am un cont My Acoount pentru simplul motiv sa-mi pot printa FACTURA si sa ma duc sa o platesc. Eu te intreb pe tine cel cu regulamentul cum ma faci sa nu te injur, pentru simplul motiv ca ma chinui si nu mai reusesc sa-mi printez factura. Da-mi un motiv ca sa nu te fac (...). Am sa-ti fac o publicitate de sa ma pomenesti. Vreau un raspuns cat de repede. Vreau FACTURA URGENT.
1.1. Intrebare (răspuns la opinia nr. 1)
(mesaj trimis de Scripcaru Ion în data de 11.12.2014, 14:53)
Daca eu am cont My Acoount de la facerea contractului, de ce nu mai este bun?. Eu nu-mi dau CNP-ul prin NET. il aveti in contract cu toate datele, eu nu am chef ca odata sa dau subsemnatul o oarecare fapta. Daca aveti toate datele si vreti sa faceti verificari ma chemati si vin .
Dar eu acum am nevoie de factura pentru anu ramane restan cu plata.