În 2016 Bonami, magazinul online ce comercializează produse din zona home & deco şi mobilier, prezent în România din septembrie anul trecut, a înregistrat o dublare a vânzărilor anuale . Datorită expansiunii în România , Bonami şi-a îndeplinit planul în 2016. Veniturile întregului grup au crescut cu 80%, depăşind 18,5 milioane euro, potrtivit unui comunicat remis Redacţiei.
Reprezentanţii firmei precizează: "În 2017, compania cehească activă şi în Slovacia sau Polonia, îşi va extinde în continuare gama de produse, dar va pune un accent deosebit pe îmbunătăţirea experienţei de cumpărare şi satisfacţia clienţilor, acest lucru datorându-se şi aplicaţiei mobile ce va fi lansată în curând şi în România".
David Siska, CEO Bonami a precizat: " Dorim ca Bonami să fie o sursă de inspiraţie pentru viaţa cotidiană. Astfel, anul trecut, clienţii noştri s-au bucurat de cele peste 90 000 de produse unice, nou introduse în ofertă, şi de cele peste 500 de
branduri noi ".
David Siska a explicat: "Una dintre principalele realizări ale anului trecut a fost aportul adus de vânzările de mobilier. Am triplat astfel cifra de afaceri pentru această categorie iar în 2017 ne-am propus o creştere cu încă 150%".
David Siska a afirmat: "Pentru moment, majoritatea vânzărilor nu provin din comercializarea mobilei, dar, în comparaţie cu produsele home & deco, această categorie are cea mai rapidă creştere. Cea mai mare parte a cifrei de afaceri în 2016 a fost realizată pe piaţa cehească, urmată îndeaproape de cea slovacă. Creşterea vizează însă şi alte aspecte, nu doar veniturile. "Anul trecut Bonami a înregistrat aproape un milion de abonaţi noi, iar echipa noastră s-a mărit cu 50 de colegi".
România are înregistraţi în prezent peste 400.000 de abonaţi.
David Siska a susţinut că potenţialul pieţei româneşti este important, "deoarece categoria de produse home & deco este pe locul trei în preferinţele românilor" şi a precizat "că aceştia sunt consumatori rafinaţi, căutând mereu produse de calitate superioară".