În perioada 10 - 14 noiembrie, Directoratul General pentru Agricultură şi Dezvoltare Rurală (DG AGRI) al Uniunii Europene (UE) va participa la Romexpo, la Târgul Indagra Farm din Bucureşti, pentru a sprijini promovarea noului logo ecologic european, care a devenit obligatoriu pentru produsele pre-ambalate de la 1 iulie 2010, informează un comunicat remis redacţiei.
Logo-ul ecologic al UE este utilizat pentru a creşte vizibilitatea şi conştientizarea asupra alimentelor şi băuturilor ecologice în rândul consumatorilor. Un produs care poartă simbolul ecologic UE asigură faptul că cel puţin 95% din ingredientele produsului au fost produse în mod ecologic. Logo-ul, de asemenea, asigură faptul că produsul este conform cu normele sistemului de control oficial, că produsul provine direct de la producător, într-un pachet sigilat şi că acesta poartă numele producătorului, a preparatorului sau a vânzătorului, precum şi numele sau codul organismului de control.