• Valoarea medie a unei comenzi online a crescut uşor, la 237 de lei în 2023, faţă de 230,8 lei în anul anterior
• Cele mai mari volume de comenzi au fost înregistrate de categoriile Casă şi bucătărie, Electronice şi, respectiv, Grădinărit şi outdoor
• Numărul comenzilor intermediate de easySales a depăşit 3,14 milioane anul trecut, faţă de cele 1,84 milioane raportate în 2022
Platforma SaaS de management automatizat şi centralizare a activităţilor de eCommerce easySales anunţă că a intermediat comenzi în valoare de 745,5 milioane de lei în 2023, în creştere anuală cu 75%, conform unui comunicat remis redacţiei.
"Observăm o tendinţă clară de adaptare a consumatorilor la noi stiluri de viată, cu o atentie crescuta acordata îngrijirii şi sănătăţii, reflectată în creşterea semnificativa a vânzărilor din categoriile electronice, frumuseţe si sport. Aceste schimbări sunt impulsionate de factori precum inovaţiile tehnologice continue, necesitatea adaptării la un mediu socio-economic in schimbare şi o inclinare generală spre un stil sanatos şi activ de viaţă. În paralel cu tendinţele observate la nivelul cumpărătorilor, noi evoluăm spre a satisface nevoile complexe ale marilor magazine online şi facem paşi constanţi, în special, în primă fază, prin integrarea soluţiilor ERP în platforma noastră"
Conform comunicatului, până în prezent, easySales a finalizat integrări cu sisteme ERP ce includ Nexus ERP, Senior Software, Microsoft Navision şi Neomanager, Sedona şi alte sisteme ERP.
Valoarea medie a unei comenzi online a crescut uşor, la 237 de lei în 2023, faţă de 230,8 lei în anul anterior. În acelaşi timp, numărul comenzilor intermediate de easySales a depăşit 3,14 milioane anul trecut, faţă de cele 1,84 milioane raportate în 2022.
Cele mai mari volume de comenzi au fost înregistrate de categoriile:
• Casă şi bucătărie, cu 280,9 milioane de lei,
• Electronice, cu 139,3 milioane de lei,
• Grădinărit şi outdoor, cu 48,9 milioane de lei,
• Artă, pictură, ceramică, cu 44,9 milioane de lei,
• Sport şi aer liber, cu 42,7 milioane de lei.
Comparativ cu 2022, evoluţia comenzilor a fost influenţată şi de creşterea numărului de comercianţi din platforma easySales si de cele 13 noi marketplace-uri integrate anul trecut.
Magazinele care folosesc platforma easySales au generat automat, până în prezent, 4,38 milioane de facturi, 4,37 milioane de AWB-uri, iar numărul produselor listate pe marketplace-uri se apropie de 14 milioane.
Recent, evoluţia easySales a fost recunoscută prin distincţia Gold Award în cadrul finalei InnovX Scale Up Accelerator.