Magazinul online de electronice, electrocasnice şi produse IT eMAG a înregistrat anul trecut o creştere a cifrei de afaceri cu 60%, la 102 milioane euro, datorită atragerii de noi clienţi corporate, prin servicii personalizate, introducerii de noi produse şi eficientizării proceselor interne.
Pentru 2011, magazinul online vizează o cifră de afaceri de 150 de milioane de euro. Directorul general eMAG, Iulian Stanciu, a declarat: "În 2011 ne vom concentra pe adăugarea unor categorii noi de produse şi pe dezvoltarea organică a tuturor categoriilor din portofoliu. Retailul online va ajunge la 20% din totalul pieţei de profil din România pe segmentele pe care activăm şi vom contribui activ la atingerea acestei cifre".
Piaţa de comerţ online electro-IT a înregistrat anul trecut o creştere cu aproximativ 60%, până la 145 milioane de euro, pe fondul creşterii încrederii consumatorilor în comerţul online. Potrivit datelor companiei, eMAG a avut o cotă de piaţă de 70%.
De asemenea, întreaga piaţă a fost susţinută de schimbarea comportamentului consumatorilor în mediul online dintr-unul de informare într-unul de cumpărare, se mai arată în comunicat.
Potrivit companiei, eMAG a avut în 2010 o cotă de 25% pe segmentul de laptopuri, 20% la echipamente foto-video, 21% pe printing şi 9-10% la smartphone şi televizoare LCD.
Pentru 2011, eMAG estimează că pe piaţa echipamentelor electrocasnice, categorie nou introdusă anul trecut, va depăşi 5% din piaţă.
eMAG face parte, alături de Asesoft Distribution şi Flanco, din grupul de firme controlat de omul de afaceri Iulian Stanciu.