E.ON Energie România aduce la cunoştinţa clienţilor săi că procesul de facturare se derulează normal, fără întârzieri cauzate de schimbările aduse de OUG 27/OUG 119, conform unui comunicat remis redacţiei. Astfel, au fost deja implementate noile prevederi valabile începând cu 1 septembrie pentru energie electrică, cele pentru gaze naturale rămânând nemodificate.
Potrivit sursei citate, începând cu a doua jumătate a lunii septembrie au fost emise facturile plafonate către toţi clienţii casnici eligibili. Procesul va continua pe parcursul lunii octombrie, astfel încât toţii clienţii companiei vor primi facturile la timp, evitându-se astfel situaţiile în care aceştia primesc mai multe facturi într-o singură lună.
Compania a făcut eforturile necesare astfel încât toate modificările impuse de legislaţia valabilă la 1 septembrie să fie implementate rapid, iar clienţii noştri să poată beneficia de schema de suport de la stat.
E.ON Energie România recomandă clienţilor să opteze pentru autocitire şi să transmită indexul în perioada menţionată pe factură. Astfel, clienţii se asigură că odată cu înregistrarea citirii de la distribuitor nu vor avea valori mari ale facturilor de regularizare. Totodată, este importantă respectarea termenelor contractuale de plată pentru evitarea situaţiilor nedorite precum întreruperea furnizării sau costuri adiţionale generate de plata cu întârziere (dobânzi penalizatoare). De asemenea, compania încurajează clienţii să adopte măsuri de eficienţă energetică, ceea ce înseamnă o atitudine responsabilă şi economii la bugetul propriu, fără a diminua confortul, se menţionează în comunicat.