"Escada" AG, producător german de articole de lux, raportează prima pierdere anuală de după 2003, ca urmare a costurilor generate de renovarea magazinelor sale. Pierderea a fost de 26,8 milioane de euro (38,5 milioane de dolari) în cele 12 luni încheiate în octombrie, comparativ cu un profit de 6,9 milioane de euro în anul anterior. Cheltuielile de renovare s-au ridicat, în perioada de raportare, la 39,9 milioane de euro. "Escada" aşteaptă să revină la profit în anul fiscal curent.
Vânzările companiei germane au scăzut cu 1,2%, la 687 milioane de euro. Pe segmentul îmbrăcămintei cu marcă proprie, veniturile din vânzări au scăzut cu 5,6%, la 461,8 milioane de euro. Vânzările diviziei "Primera", care distribuie bunuri cu preţuri medii, au crescut cu 8,9%, la 247,7 milioane de euro.
"Escada" nu intenţionează să acorde dividende pentru anul fiscal încheiat în urmă cu două luni. Acţionarii companiei germane au primit dividende pentru ultima oară în anul 2003.
Analiştii băncii italiene "UniCredit", divizia din München, vor să-şi păstreze recomandarea pentru acţiunile "Escada" ("vinde") şi este posibil să-şi reducă estimarea pentru preţul acestora, din cauza vânzărilor şi câştigurilor slabe ale companiei.