Havas anunţă că schimbă numele reţelei Euro RSCG Worldwide în "Havas Worldwide", pentru a evidenţia o structură integrată unică, conform unui comunicat trimis redacţiei.
Prin redenumirea celei mai mari reţele ale sale, Havas implementează un mod de lucru unic, simplu, clar şi flexibil, cu o structură integrată ce reuneşte resursele creative şi media în jurul serviciilor de comunicare digitală, centrul de interes al agenţiilor şi activităţilor grupului, care îşi întăreşte astfel şi notorietatea de brand global.
David Jones, CEO Havas, a declarat: "Cu zece ani în urmă, am ieşit în evidenţă ca primul mare grup de comunicare care punea accentul pe comunicarea digitală în cadrul agenţiilor sale de creaţie din toată lumea. Iată-ne din nou explorånd noi oportunităţi, prin integrarea serviciilor de creaţie, media şi internet. Nu este deloc simplu pentru clienţi să se descurce în industria noastră. Ei sunt cei care au dea face cu birocraţia şi complicaţiile induse de relaţii cu diferite companii şi culturi organizaţionale, încercånd să sincronizeze serviciile de creaţie, media şi comunicare digitală. Prin această schimbare de nume şi punerea sub acelaşi acoperiş a centrelor de media şi creaţie din Paris şi New York, urmărim consolidarea avantajului cheie al grupului Havas: cel mai integrat grup de comunicare cu cea mai simplă structură organizaţională, care oferă clienţilor o combinaţie relevantă de excelenţă creativă, expertiză digitală, flexibilitate şi inovaţie".