Începerea noului an şcolar aduce o majorare a vânzărilor de calculatoare cu aproximativ 25%, pe fondul creşterii cererii de astfel de echipamente. Evoluţia este cu atât mai importantă, cu cât se aliniază tendinţei de creştere la nivel naţional şi mondial şi arată clar un interes mai mare din partea consumatorilor către sistemele desktop clasice, faţă de anii anteriori.
În acelaşi timp, bugetul alocat de clienţi pentru pregătirile necesare începerii anului şcolar este în creştere, consumatorii fiind dispuşi să cheltuiască circa 2.000 de lei pentru achiziţia unui calculator, a unei imprimante, a unui monitor şi a accesoriilor necesare, conform comunicatului remis Redacţiei.
Pentru a veni în sprijinul clienţilor, evoMAG desfăşoară, până pe 9 septembrie, campania "Back to School" şi oferă reduceri de până la 60% la peste 3.500 de produse. În această perioadă, în care consumatorii se pregătesc pentru începerea noului an şcolar, cele mai căutate echipamente electronice sunt calculatoarele / sistemele PC, laptopurile, monitoarele, imprimantele şi multifuncţionalele.
Românii îşi doresc calculatoare de ultimă generaţie, cu tehnologie nouă şi putere de procesare mare, se mai arată în comunicat. Pentru a îmbina atât dorinţa de tehnologie nouă, dar şi un preţ bun, românii urmăresc cu atenţie campaniile de reduceri din retail şi sunt atenţi la fiecare detaliu care le poate oferi avantaje în plus la achiziţie, precum: licenţa Windows gratuită, livrare gratuită, garanţie extinsă sau achiziţii în rate direct de la retailer.
Potrivit comunicatului, în oferta "Back to School" de anul acesta sunt incluse, la preţuri reduse, ghiozdane, genţi de umăr, pahare şi cutii pentru gustare dedicate elevilor.