• Piaţa foto din ţara noastră se cifra, în primul semestru, la 20 milioane euro
F64, unul dintre cei mai mari retaileri specializaţi pe ehipamente foto şi video a deschis, seara trecută, un nou sediu, în Bucureşti. Este un concept store gândit să ofere soluţii atât pentru cei care au nevoie de aparatură şi accesorii foto şi video, dar şi pentru aceia care vor să înveţe şi să expună fotografie.
Cel mai mare magazin foto din sud-estul Europei are 1300 mp, F64 deţinând şi cel mai mare magazin online de profil pe piaţa românească de comerţ electronic. Magazinul expune către publicul pasionat de foto-video aproximativ 5000 de produse. Numărul estimat al celor care vor vizita magazinul este de 10.000 de clienţi lunar. Conform rezultatelor primelor şase luni din anul 2011, F64 estimează o cifră de afaceri anuală de 14 milioane euro, în creştere cu 23% faţă de anul precedent.
Spaţiul comercial recent lansat este împărţit pe zone de interes, printre care se numără studio foto, spaţiu expoziţional, loc de relaxare - acvariu, bibliotecă foto, spaţiu creativ şi un loc de joacă pentru prichindeii clienţilor care vizitează magazinul.
"Magazinul din Bd. Unirii 45 reprezintă noul concept-store F64 şi aşteptăm ca numărul clienţilor care îi vor trece pragul să se apropie de 10.000 pe lună. Spaţiul comercial are capacitatea de a expune un număr de aproximativ 5000 de produse. De-a lungul anului am colaborat excelent cu marii producători de echipamente şi accesorii foto-video, în acest moment vom expune în magazin produse de la 100 de branduri ", a declarat Marian Alecsiu, manager general F64.
Domnia sa estimează că, anul viitor, valoarea vânzărilor va fi de aproximativ 17,5 milioane euro. Conform GFK, piaţa foto din România a avut o valore de 20 de milioane de euro, în primul semestru al anului 2011, F64 deţinând o cotă de 29%.
În prezent, compania numără 92 de angajaţi şi are două sedii, de astăzi alăturându-li-se cel de-al treilea.