Facebook va lansa anul acesta mai multe produse care pun accent pe partea audio, în frunte cu o aplicaţie care preia modelul Clubhouse şi posibilitatea de a asculta muzică de pe Spotify, direct în aplicaţia de Facebook, potrivit news.ro.
În următoarele luni, Facebook va lansa o clonă de Clubhouse, a cărei facilitate definitorie se va numi Live Audio Rooms. Cum sugerează şi numele, sub această formă vor putea fi organizate discuţii şi conferinţe desfăşurate live.
Conţinutul va putea fi înregistrat şi distribuit inclusiv după terminarea sesiunii live. Una dintre formele sub care înregistrările audio vor putea fi distribuite se va numi Soundbites şi va consta în discursuri scurte, probabil de câteva secunde sau zeci de secunde - un fel de TikTok pentru audio.
Soundbite-urile vor putea fi postate în News Feed şi ascultate în aplicaţia de Facebook.
Înainte să devină disponibilă pentru publicul larg, clona Facebook de Clubhouse va putea fi folosită în cadrul grupurilor şi de către personalităţi - care vor contribui, astfel, la promovarea produsului.
Facebook mai are în plan două proiecte audio împreună cu Spotify. Unul dintre acestea este un player prin care muzica din Spotify va putea fi ascultată în Facebook (avantaj Facebook), iar al doilea este un serviciu de recomandări al podcast-urile din Spotify (avantaj Spotify).
Cele două aplicaţii par a face parte dintr-o înţelegere în care cele două companii au decis să se ajute reciproc. Facebook câştigă mai mult din timpul utilizatorilor săi, dacă aceştia nu trebuie să părăsească aplicaţia când ascultă muzică pe Spotify, iar serviciul suedez primeşte suport în promovarea podcast-urilor în care a investit bani mulţi în ultima vreme.