Farmec a colectat anul acesta peste 230 de mii de ambalaje în campania "Ai grijă de natură aşa cum ai grijă de tine", se arată într-un comunicat al Farmec, remis redacţiei. Astfel, rezultatele acţiunii de responsabilitate socială au crescut cu până la 10%, iar la finalul lunii octombrie a fost depăşit numărul de ambalaje reciclate în 2022, informează sursa.
Cele mai multe produse aduse de consumatori la punctele de colectare au fost din plastic şi sticlă, în special ambalaje de creme, şampoane sau tratamente de păr, geluri de duş şi săpunuri lichide, precizează sursa indicată.
Potrivit sursei citate, "În 2020, când am dat startul campaniei «Ai grijă de natură aşa cum ai grijă de tine», ne-am luat angajamentul de a limita impactul asupra mediului şi de a încuraja un comportament responsabil faţă de natură, pentru că de noi depinde ce vom lăsa drept moştenire generaţiilor următoare. Am devenit, astfel, primul producător român care oferă clienţilor posibilitatea de a returna ambalajele din portofoliu în schimbul unui produs oferit cadou, iar rezultatele de care ne bucurăm astăzi nu ar fi fost posibile fără implicarea şi interesul crescut al consumatorilor, care ne-au susţinut de la început în acest demers.", a declarat Andra Şumandea, Specialist Marketing în cadrul companiei.
Mecanismul campaniei de reciclare este unul simplu: la patru ambalaje de produse din portofoliul Farmec predate în oricare magazin Farmec şi Gerovital din ţară, consumatorii sunt răsplătiţi cu un produs cadou. Pentru a putea fi reciclate, recipientele trebuie golite de conţinut, clătite şi curăţate, se mai arată în comunicat.
Campania a fost lansată sub formă de program-pilot în 2020, în cinci magazine de brand Farmec şi Gerovital din Cluj-Napoca, Târgu Mureş şi Oradea, fiind extinsă la începutul anului 2021 an în peste 30 de unităţi din toată ţara, potrivit sursei indicate. Astăzi, campania "Ai grijă de natură aşa cum ai grijă de tine" este disponibilă în magazinele din toată ţara, transmite compania.